• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kolari auton kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ardewerde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ardewerde

New member
Joopa joo, 7000km kerkesin vajaan viime kesästä,
tänään olin tulossa tampereen suunnasta vähän ennen iittalaa.
Vilkku vasemmalle, vilkaisu peiliin ja kaistan vaihto, auton oikea ovi/lokasuoja sauma olikin sit siinä.
Siitä volttia ja asfalttiin, ainoa ajatus ilmassa oli et jalat yhteen ja kädet rintaan.
Vauhti kun loppui Nin potta päästä ja mopoo pois kaistalla.

No lanssiin ja khks tarkastukseen kuvissa ei mitään Nin päästivät kotio, mopo hinurilla avk:lle

Kuinkahan syyllisyys kysymys etc...

Onko kokemuksia kuinka jatko?

Hyvä ettei käynyt pahemmin, syyllinen löytyy sivupeilistä tai jos meni rikki niin kotona sitten vessan peilistä. Rautaa saa aina uutta, halvemmalla tosin jos oli kasko.

Kieltämättä hiukan minua ihmetyttää että auton OIKEA puoli oli kyseessä, mietin että miten se on mahdollista?
Jos kyse on vastaantulleen vasemmasta sivusta niin se ratkaisee kumpi oli omalla kaistalla.
Hyvä että kuski on itse kunnossa.

Edittiä: ilmeisesti ohitti juuri sinua kääntymisen yhteydessä, silloin on kyse siitä kumpi oli ensin kääntyvien kaistalla.

Ilmeisesti ei sattunut kenellekkään mitään? Erittäin hyvä. Tarinan mukaan menee sun piikkiin. Taitaa olla sullekkin selvää. Jatkossa paremmin :;):

Edit: Ymmärtääkseni kyseessä on kaistan vaihto motarilla kuolleessa kulmassa olleeseen autoon?

Joopa joo, 7000km kerkesin vajaan viime kesästä,
tänään olin tulossa tampereen suunnasta vähän ennen iittalaa.
Vilkku vasemmalle, vilkaisu peiliin ja kaistan vaihto, auton oikea ovi/lokasuoja sauma olikin sit siinä.
Siitä volttia ja asfalttiin, ainoa ajatus ilmassa oli et jalat yhteen ja kädet rintaan.
Vauhti kun loppui Nin potta päästä ja mopoo pois kaistalla.

No lanssiin ja khks tarkastukseen kuvissa ei mitään Nin päästivät kotio, mopo hinurilla avk:lle

Kuinkahan syyllisyys kysymys etc...

Onko kokemuksia kuinka jatko?

Oliko toi motarilla? Vahinkoilmoitukset kehiin ja siitä jatkot, ellei poliisit käyneet paikalla jolloin tukea sieltä?

Kyllä sitä päätäkin voi kääntää. Ei niistä peileistä kaikkea näy varsinkaan pikaisella vilkaisulla.

Ai oikeasti joku uskaltaa vaihtaa kaistaa päätä kääntämättä?
Nopeuseroa muihin on siinä tapauksessa syytä olla reilusti, omaksi hyväksi...

Mitähän tarkoitit tuolla syyllisyys kysymyksellä? Jos vaihdoit kaistaa kattomatta autoa päin ni eikai siinä syyllisyydessä nyt mitään epäselvää ole?

Ilmeisesti ei sattunut kenellekkään mitään? Erittäin hyvä. Tarinan mukaan menee sun piikkiin. Taitaa olla sullekkin selvää. Jatkossa paremmin :;):

Edit: Ymmärtääkseni kyseessä on kaistan vaihto motarilla kuolleessa kulmassa olleeseen autoon?

Joo kaistan vaihto motarilla..

Ai vitsi, onko sulla täyskasko? :sad: Onneks ei ihmisvahinkoja tullut, metallia ja muovia saa kaupasta uutta. Pään kääntämisestä en viitsi mainita, tuut varmaan lukemaan siitä seuraavat kolme sivua.

Henkilövahinkosi ja vastapuolen vauriot korvataan sinut liikennevakuutuksesta ja bonus putoaa, omavastuita ei ole.
Jos sinulla on kasko, pyöräsi vauriot korvataan siitä omavastuun jälkeen.
Jos sinulla ei ole kaskoa, kaiva kuvettasi korjataksesi pyöräsi.

Henkilövahinkosi ja vastapuolen vauriot korvataan sinut liikennevakuutuksesta ja bonus putoaa, omavastuita ei ole.
Jos sinulla on kasko, pyöräsi vauriot korvataan siitä omavastuun jälkeen.
Jos sinulla ei ole kaskoa, kaiva kuvettasi korjataksesi pyöräsi.

Osakasko eli omaan piikkiin menee. :;):

Ajokamat kotivakuutuksesta.
Ukko elossa ja se pääasia.

Vitutukseen jallua ja sitten uutta mopoa alle. Kyllä se siitä. :thumbup:

120 vauhtia ja kolari? Eikä paikat paskana?
Äkkiä Alkosta kallein pullo shampanjaa ja lotto vetämään.
Jos on tuommoinen munkki käynyt, niin ei kannata pyörää murehtia.

Hyvä, ettei käynyt pahemmin ! Paljonko kokokasko olisi pyörääsi maksanut enemmän ?

Ai oikeasti joku uskaltaa vaihtaa kaistaa päätä kääntämättä?
Nopeuseroa muihin on siinä tapauksessa syytä olla reilusti, omaksi hyväksi...
Mina. Fjr peilin varressa TALLAINEN. Kun sen saataa niin etta siita nakyy se alue mihin oma peili loppuu niin ei tarvitse paata pyoritella. Pysyy kiinni ja saadoissa ainakin 250 mittarinopeuteen kun on tippa locktitea peilin ja varren valissa. Kokeiltu tietysti suljetulla alueella...

sen olen itse huomannut, että jos peileihin luottaisin, niin olisin rullannut auton kylkeä useita kertoja. itse katson aina pyörällä sivulle vielä lopuksi ennen kaistan vaihtoa.

Back