Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...pohjalaane veri vähän kuohahtaa....kohta saadaa rumihia....Tsot, tsot poju.Koita nyt ymmärtää, että ne niskat saattaa katketa muutenkin kuin mopoillessaEi mun tarvi.Kyllä sä osaat olla mulkku ja näsäviisas netis,mutta jätkä ei saa turpaansa auki,jos joskus nähdään kaupungilla.Mikä vittu sun ongelma on?Sori vaan, mutta tuli heti mieleen että ooksä vaihtanu muijaa ?Haluaksä kuolla?Niin no, nainen nyt kuitenkinNiin joo..Ja tietenkin rakastava kaunis nainen![]()
![]()
![]()
Ehkä jo vähän OT.
en mä ymmärrä että muijan ulkonäön arvostelusta hermostutaan mutta pyörää tai ajotaitoja jos joku haukkuis niin sitten ymmärtäsin jotta vituttaa....pohjalaane veri vähän kuohahtaa....kohta saadaa rumihia....Tsot, tsot poju.Koita nyt ymmärtää, että ne niskat saattaa katketa muutenkin kuin mopoillessaEi mun tarvi.Kyllä sä osaat olla mulkku ja näsäviisas netis,mutta jätkä ei saa turpaansa auki,jos joskus nähdään kaupungilla.Mikä vittu sun ongelma on?Sori vaan, mutta tuli heti mieleen että ooksä vaihtanu muijaa ?Haluaksä kuolla?Niin no, nainen nyt kuitenkinNiin joo..Ja tietenkin rakastava kaunis nainen![]()
![]()
![]()
Ehkä jo vähän OT.![]()
Tuo oli mun ja R12005:n omituista huumoria.Oikeasti me ollaan oltu hyviä ystäviä jo 20 vuotta.en mä ymmärrä että muijan ulkonäön arvostelusta hermostutaan mutta pyörää tai ajotaitoja jos joku haukkuis niin sitten ymmärtäsin jotta vituttaa....pohjalaane veri vähän kuohahtaa....kohta saadaa rumihia....Tsot, tsot poju.Koita nyt ymmärtää, että ne niskat saattaa katketa muutenkin kuin mopoillessaEi mun tarvi.Kyllä sä osaat olla mulkku ja näsäviisas netis,mutta jätkä ei saa turpaansa auki,jos joskus nähdään kaupungilla.Mikä vittu sun ongelma on?Sori vaan, mutta tuli heti mieleen että ooksä vaihtanu muijaa ?Haluaksä kuolla?Niin no, nainen nyt kuitenkinNiin joo..Ja tietenkin rakastava kaunis nainen![]()
![]()
![]()
Ehkä jo vähän OT.![]()
Joo, mut tää oli silti paras*hakee lisää popcornia*
Voitaas kyllä tapella seuraavan kerran ku otetahan viinaaTuo oli mun ja R12005:n omituista huumoria.Oikeasti me ollaan oltu hyviä ystäviä jo 20 vuotta.Ja ei olla oikeesti kumpikaan toisiamme leipomas turpaan![]()
![]()
No voishan sitä..Mutta otetaan ensiksi kunnon pohjat ja ruvetaan nuijimaan toisiamme vasta baarittelun jälkeen,niin sattuu vähemmänVoitaas kyllä tapella seuraavan kerran ku otetahan viinaaTuo oli mun ja R12005:n omituista huumoria.Oikeasti me ollaan oltu hyviä ystäviä jo 20 vuotta.Ja ei olla oikeesti kumpikaan toisiamme leipomas turpaan![]()
![]()
![]()
Olis sitte jotain mistä kirjoottaa![]()
Sama - meni täydestäHöh! Just ku aloin suu auki lukee et mitä vittua, tästähä tulee vielä hyvä vääntö!
"apinaa koijataan, apinaa koijataan"![]()