Kommentteja supermotoista!

Mites ktm:mmän LC4 saksasta tuotunu, näyttäisivät olevan halpoja. Kattelin tollasta -98 vuosimallii olevaa LC4, kannattaako tuolta tuoda tollasta ja millasethan varaosat markkinat ton ikäsillä kottaraisilla on suomessa, oon kuullu vähä että olis hieman heikkoa

lc4 on ikiliikkuja. ei siiihen juuri muita varaosia tarvitse kuin bensiiniä, öljyä, suodattimia ja renkaita. ja kaikkea näitä saa edulliseti maahantuojalta, racingbikesidecar.fi, ja suoraaan hyllystä.

hinta vaan ei välttämää ole ihan bilteman tasoa.
 
Eli kaikille Kotareista kiinnostuneille. Eestistä tajottiin hintaan 5800 egeä 2001 LC4 Prestigeä.Ajettu n. 6000 km. Yhteystiedot ja kuvat saa multa.
 
itellä on ccm 404 supermoto ja enduro varustuksella. Pyörä on vähän drz-400:sen ja noiden ktm:ien välimaastosta.
drz-400e:n luotettava ja tarpeeksi tehokas (noin 50hp) kone ja samat huippu osat mitä esim. ktm käyttää kuten wp, brembo jne. painoa on noin 120kg eli suurinpiirtein saman mitä nuo "kisa" vehkeet painavat. ei voi muuta sanoa kun että ei riemulla rajaa kun motolla ajaa
033102beer_1_prv.gif


tuossa suzukin supermoto mallissa on drz-400s:än kone missä on vain 40hp mutta kai silläkin kerkiää.
 
moro,

mulla Husaberg FS 650 E.
Radalla pari kertaa käyny ja mutkateillä ja mettäteillä.
Öljyt vaihdan 700km. Venttiilit säädän 1000km.
Sitten tarkistelen paikkoja.
Vikoja kuten 2002 mallissa polkimen akseli meni entisen hiihtäjä reiden voimasta poikki (tyyppivika) sekä estart ei toimi juurikaan koskaan.
2004-2005 mallit todella hyviä.
Mahtava ja valmis kisapeli niille jotka haluavat sellaista.

KTM erittäin suosittu ja LC4 mallit ovat hyviä.
EXC ja Honda CRF vaativat omat rankat huollot kuten Husabergin.
Suska 400 SM kova sana jokapäiväseen käyttöön, tehoja puuttuu mutta virittää voi.
Honda XR ja Jamaha TT mukavia ja varmoja ja rasvanäppi taikoo etopelin myös radalle.

Muistakaa että jousitus ja renkaat ovat prioriteettinä korkealla jos haluaa mennä kovempaa radalla. Ja ratana mikroautoratat on parhaimpia.

Metsään voi mennä milloin vain, jousituksen nopean säädön opettelu säästää paljolta vaivalta.

Terve .
033102beer_1_prv.gif
 
Ai niin,

Vertemati ja TM ja VOR ja CCM ovat todella koruja. Niillä kaikilla kerkeää, ja ovat alusta lähtien hyvillä osilla varustettuja. Ne pitää vaan opetella huoltaan ja nuo jos mitkä on rakennettu isolla sydämmellä.

Kawasaki tarjoaa kanssa nykyään valmista SM mallia. Menee XR, TT ja DR luokkaan.

Minä kallistun aina hieman Euroopan puolelle. Makuasia.
 
joo sori vaan,
hyvä huomio,

kyseessä siis 4 tahti malli, joka helppoudessaan ja luotettavuudessaan menee DR ja TT ja XR luokkaan, muttei ei tietenkään iskutilavuudessaan.
3503.jpg

Italian hinnat:
SM250 euro 7.272,00 + Allestimento motard (versione 2 posti, omologazione Euro 2) euro 1.100,00. Totale euro 8.372,00.
SM250F euro 7.848,00 (bonus – 850,00) = euro 6.998,00 + Allestimento Motard(versione 2 posti, omologazione Euro 2) euro 1.100,00. Totale euro 8.098,00.

Motardia tarjoaa täällä KL merkki jossa Italialainen firma laittaa enduropyörät maantieasetuksiin....
 
Milloinkas aloitettiin esimerkiksi noiden lc4 koneilla varustetujen motojen valmistus? Itselläni pikkuhiljaa nokka kääntynyt noiden kyykkyjen puolelta motoihin, mutta tuntuvat olevan niin pirun kalliita. Eli onko harhakuvitelmaa kuvitella ostavansa moto max. 6k€ hinnalla?

Jotain käyttövarmaa peruspyörää etsiskelemässä, enkä siis sillä tulisi kisaamaan. Joku isohko (400-__cc) nelari olisi harkinnassa. Tosin onhan tuohon pyörän ostoon vielä vuosi, joten ehkäpä noiden hinnat kerkeevät pudota  
wink.gif


edit. ulkomailta (esim. Saksasta) hakeminen ei pois suljettua!
 
Moi,

varmoja ja luotettavia ovat Suska DR, TT Jammu ja XR honda,
Uusi FMX Honda ja XTX Jammu ovat jo kovassa myynnissä euroopassa ja käytettyjen hinnat laskussa, mutta
KTM 660, 640 LC4 ja SMS 610 uusi Husqvarna ovat kanssa kovia pelijä !

Valinnanvaraa on.
 
Kävimpä tänään koeajolla FMX:llä ja XTX:llä. Hondasta päällimäiseksi jäi todella tehoton kone.Jarrut tunnottomat ja alustakin oli jotenkin muljuileva. Muutenkin todella mopomainen. Jos jotain positiivista pitää hakea, niin kevythän se oli. Yamaha taas...aijai
buttrock.gif
. Koeajoyksilö oli varustettu Akran putkilla joten pauketta piisasi. Tehoa Hondaan verrattuna mukavasti. Keula kevenee ykkösellä kaasusta leikiten ja kakkosella pikkasen kytkintä apuna käyttäen. Jarrut hyvät ja tunnokkaat. Alusta hieman liian löysä, tosin kuskilla painoa pitkälti toista sataa kiloa
biggrin.gif
. Kaiken kaikkiaan XT660X on sangen hauska laite.
 
Back
Ylös