• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Königswelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja okie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

okie

New member
Onko foorumilla ketään, jolla on kardaanivetoiset nokka-akselit? Semmoinen tullut hankittua....

OHO. Se MHR on jotakin se, hinnatkin maailmalla sen mukaisia.
En samaan pääse kuin sylinteritilavuudessa.
Mutta kun taala oli halpaa, piti hommata 900 gts Amerikasta.

Onneksi olkoon hankintasi johdosta. Minulla oli 900 GTS  1980-1984.
Siinä on ruuvisäätö(ei desmo), eikä minulla ollut siinä mitään murheita.
Vaihda öljyt ja suodatin riittävän usein, kiertokankien alapään laakerit rikkoutuu ensimmäisenä, muuten kone on "pomminkestävä".
Kuningasakseli Ducatit on niitä aitoja Ducateja, henkselivetoiset on aivan eri juttu.

Ja tuo "laton" MHR replica on sitten ehkäpä Suomen komein Ducati !!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitos Finnpaso kehuista, kauneus on katsojan silmässä.
Tänään ankanpyrstö on vailla vertaa, mitä korkeampi, aina parempi.
Nyt on Honda sahannut Moto GP pyöristään pyrstön poikki, uskon muiden seuraavan perässä.
Miltähän näyttää uusi Ducati vuonna 2012, se on varmasti erinäköinen kun 1098, muuten ei kauppa kävisi. Niin muuttuu maailma Eskoseni.
Kirjoittelen tässä aikani kuluksi odotellessani aika-ajoa Melbournesta(meniköhän oikein) ja miten kunnon kundi Kimi Räikkönen pärjäilee.
Olin aikoinaan töissä firmassa, mikä avusti Rami ja Kimi Räikköstä  mikroautokisoissa.
Kai se on elämäni tähtihetkiä,kun työpöydälläni oli Ducatin kannet ja Kimi ihmetteli, miten desmokoneisto toimii.
Ja mikä parasta,Juhan Ja Jorman Ducateissa (pakussa) oli sama tarra, kuin Räikkösten autoissa.
Ja kaikki kateelliset kyykkyyn, Isä Räikkönen ajeli Espoon Kaupungin tien kunnossapitokoneita ja vapaa aikanaan Taksia.
Kun Kimi on mestari Ferrarilla, kaikki Suomalaiset on varmasti tervetulleita Ducatilla Italiaan.
Uskoo lato

..ai niin...mul on:

900 SS (1977) - Blue/silver..pinnapyörin
900 SS (1980) - Black/Gold..valuvantein

..tutulla on yksi ekoista 900 MHR:n 1979:stä ! ainoa Suomessa ja ostettu v. 1979.. kilometrejä alle 10.000 ...

On sulla Fabio T. hienot pelit. Eihän kuningasakseli Ducatit kiihdy, keuli ja ovat kankeita käännellä kurvissa, mutta olen sillä kuitenkin ehtinyt käydä muutaman kerran Lapissa ja Assenissakin joitakin kertoja.
Niinkuin Raidin Komisaario Jansson sanoisi. Jalometallia.

Back