Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Minun korjausoppaani on Haynesin laatima ja sama mitä Alfamer myy. Opas on englanninkielinen ja suomeksi niitä ei olekaan tietääkseni.
Sliparia ei minulla ole, mutta Öhlinsin takaiskunvaimennin ja etujouset Thundercattiin löytyy. Sliparia ei kannata vaihtaakaan, vaihda Öhlinssit pyörääsi niin huomaat todella tuntuvan eron vakioihin jo ihan katuajossa. Pyörästä tulee aivan fantastisen tarkka ajaa ja se pysyy hyvin tiessä.
Jos ostat minulle ylimääräisen uuden alustan pois, saat korjausoppaan kaupanpäälle. Soittele vaikka tai lähetä e-mailia osista. Myös takalaukku löytyy ja Dainesen todella siisti uusi Dragster-nahkainen ajotakki kokoa 52.
En varmaan pysty ostamaan mitään noin radikaalia ennen ensi kesää. On meinaan rahat aika finaalissa... Mut sen pelkän korjausopaan voisin ostaakin. Mitäs pyytäisit siitä?
Minullakin olis tuo korjausopas englannin kielisenä ja vieläpä ihan ylimääräinen. Itse en sitä tarvitse kun senkään opuksen opeilla ei mun pyörää enää korjata ja vakuutusyhtiön omaisuutta se nykyään onkin. Kirjan hinta näyttää olevan alfamerillä 34,5. Minulla on myös ylimääräinen teline kiinnitystarvikkeineen (Monorack tai jotain) takalaukulle ja siihen sopiva vuoden vanha 35 litrainen (olikohan se givin monokey) laukku.