Korottavat clip-on-kahvat RSV:aan.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AppleDrill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Netin syövereistä löytyi tämmönen video, jossa korottavat clip-onit paikoillaan. Ei noi varmaan menoa hirveesti haittaakkaan :D Edelleen kokemuksia kaivataan...

http://www.youtube.com/watch?v=4LBY8hEVu10

Ei tarvitse olla LSL:n sarja, kunhan olisi toimiva ja vastaava. Jopa toisenmerkkisen pyörän vastaavista korottavista clip-oneista kertyneet kokemukset tervetulleita :right:

A.D
 
Viimeksi muokattu:
Halpoja kiinalaisia. AF1:n foorumilla nicki madart asentanut tällaiset ykköskopan Tuonoon saadakseen kädet alemmas :D

Mikä oli kakkoskopan Factoryn keulaputken paksuus ylhäällä? Showa oli kait edelleed 53 mm.

danmoto
 
Omassa Falcossa näytti olevan tuo LSL:n korotus-sarja ja ainakin sen voi sanoa,että ei hullumpi sarja paitsi menee kahvat todella lähelle tankkia ääriasennoissaan ja inhottava käännellä parkkipaikalla tai hitaassa vauhdissa kun sormet litissä tankin ja kahvan välissä :)- harmi ettei ole päässyt testamaan Falcon normaali kahvoilla :sad:
 
Omassa Falcossa näytti olevan tuo LSL:n korotus-sarja ja ainakin sen voi sanoa,että ei hullumpi sarja paitsi menee kahvat todella lähelle tankkia ääriasennoissaan ja inhottava käännellä parkkipaikalla tai hitaassa vauhdissa kun sormet litissä tankin ja kahvan välissä :)- harmi ettei ole päässyt testamaan Falcon normaali kahvoilla :sad:

Pystyykö noita säätämään "kapeammalle" siten että jää tankin ja kahvan väliin enemmän tilaa vai ottaako sitten kahvat/sormet/cliparit kiinni etukatteeseen :paikallatuulee:

Kattelin tuota LSL:n sarjaa, joka nostaa peräti 60mm. Siinä tulisi mukana jarruletku + kytkin/jarrunestesäiliön kannakkeet. Jostain syystä sarjaan ei sisälly päätypainoja :O Tuossa DanMoton sarjassa tulee pelkät cliparit ja siitä saisi tehtyä itse semmoisen kuin sattuu tulemaan. Tosin hintakin on erittäin kilpailukykyinen :grin: Lisää hyviä ja huonoja kokemuksia...:blink:

A.D
 
Pystyykö noita säätämään "kapeammalle" siten että jää tankin ja kahvan väliin enemmän tilaa vai ottaako sitten kahvat/sormet/cliparit kiinni etukatteeseen :paikallatuulee:

Kattelin tuota LSL:n sarjaa, joka nostaa peräti 60mm. Siinä tulisi mukana jarruletku + kytkin/jarrunestesäiliön kannakkeet. Jostain syystä sarjaan ei sisälly päätypainoja :O Tuossa DanMoton sarjassa tulee pelkät cliparit ja siitä saisi tehtyä itse semmoisen kuin sattuu tulemaan. Tosin hintakin on erittäin kilpailukykyinen :grin: Lisää hyviä ja huonoja kokemuksia...:blink:

Saataisi olla varaa säätää "leveämmäksi" mutta en huomannut tutkia asiaa sen tarkemmin.
pitää yrittää muistaa katsoa seuraavan kerran,kun pyörän luo menee.
 
Pystyykö noita säätämään "kapeammalle" siten että jää tankin ja kahvan väliin enemmän tilaa vai ottaako sitten kahvat/sormet/cliparit kiinni etukatteeseen :paikallatuulee:

Kattelin tuota LSL:n sarjaa, joka nostaa peräti 60mm. Siinä tulisi mukana jarruletku + kytkin/jarrunestesäiliön kannakkeet. Jostain syystä sarjaan ei sisälly päätypainoja :O Tuossa DanMoton sarjassa tulee pelkät cliparit ja siitä saisi tehtyä itse semmoisen kuin sattuu tulemaan. Tosin hintakin on erittäin kilpailukykyinen :grin: Lisää hyviä ja huonoja kokemuksia...:blink:

A.D

Rajoittaa ohjausta esim. rengaspainoilla???? Itse tehnyt Tuonossa niin, kun matalammat Rizoman raiserit. Tietty aika kamala parkkipaikalla.
 
Back
Ylös