PrivateeR
MotOrg ry
No sakko mikä sakko. Ihmettelin suuresti etten enempää saanu... odotin yli tonnin sakkoa heti siin vaihees ku huomasin sen mopopoliisin.Erikoisen tyytyväisen oloinen kaveri. Että ihan 4ps alennusta, ja kehut hyvästä toiminnasta.![]()
Poliisimiehen toiminta oli tosiaan ihailtavaa. Ei tullut hymyillen vittuilemaan, ei rähissyt, vaan kohteliaasti käyttäytyi koko prosessin ajan. Ja harvempi kerta oon kuullu että joku antais positiivistakaan palautetta poliisista joka sakkoa kirjoittaessaan naureskeli kaikille hauskoille jutuille ja heitti iha messissä positiivista läppää yms.
Itselle ei jääny tästä kokemuksesta minkää sortin kammoa eikä mitään muuta ku iso lovi lompakkoon. Ois ollu vähä vittumaisempi kyttä ni ei ois varmaa pudottanu ees sitä 4ps pois... rahaa se on se 80 euroaki, ainaki mun tuloilla.
Eikös se ole poliisin tehtävä siellä tien päällä kirjoittaa sakkoja? Ja jos se sen työnsä tekee ihailtavalla tavalla, niin ei siitä mun mielestä muuta voi antaa kuin kiitosta... työtään se teki, ja teki sen kyllä 10 pisteen arvoisesti. Mun respekti poliisia kohtaan ainaki kasvoi juuri ison pykälän.