Kaupungissa ku kärräilen, niin en käytä mitään, mutta kun menen pidemmille ajoille niin olen yrittänyt käyttää jotain suojia, jotka aiheuttaa enemmän kipuja kun itse meteli.
Se ovat erittäin epämukavia, tuntuu epämukavilta. Ne istuu todella huonosti kypärässä, eikä tunnu ees hyvältä vaikka et käytä kypärää. Ne maksoikin aika paljon. Ostin ne kun olin armeijassa, mahtui silloin paremmin kypärän alle kun peltorit.
Summa tais olla 20 mumman markkaa.
Valmistaja on vissiin LORAL, jotain Poly-Cons:eja, ihan kauheat. Itse asiassa taitavat olla huonoimmat, epämukavimmat korvatulpat koko maailmassa. Kun laitta ne korviin, sattuu, kun otta ne pois niin tuntuu siltä että silmät uppoa päähän, tärykalvo lähtee mukaan, tulee tyhjiötä päässä, tasapainoaisti menee vähäks aikaa. Sitten kun ovat korvissa, niin pari pientä "kahvaa" törröttää parin senttiä päästä. Kun laitta kypärän paikalle, niin sattuu, ja kun otan kypärän pois, niin sattuu...Ovat kumisia...ja likaisia...oon mä joskus pessyt niitä
Vähän ääntähän ne vähentää, ja kyllähän minä käytän niitä...on tärkeetä suojata kuulonsa