Pandemia
New member
Eikös tuo mp3 soitin ole hankala työntää korvaan??Kaupungissa en käytä mitään, mutta pidemmillä matkoilla usein mp3 soitinta tai sit ei yhtikäs mitään![]()
Ittellä tulpat korvissa aina ajaessa.Sen verran jo kuulo kärsinyt.Häh..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo mp3 soitin ole hankala työntää korvaan??Kaupungissa en käytä mitään, mutta pidemmillä matkoilla usein mp3 soitinta tai sit ei yhtikäs mitään![]()
Ei oo motaria joo eli kaupugissa en käytä mut muuten ainaMitenkäs te "kaupungissa en käytä"-miehet oikein ajatte, eikö ilman tulppia mennä motarille vai eikö näissä kylissä ole moottoriteitä? Itse tulee käytettyä tuota moottoritietä lähes päivittäin, eikä oikein jaksa pysähtyä aina bussipysäkille riisumaan kypärää ja asentamaan eareja. Parempi kun asentaa ne ennen ajoon lähtöä, ei niitä edes huomaa kun pari kertaa totuttelee.
Koomista, kun osa porukkaa luulee edelleen, että korvatulppia käytetään pyörän pakoäänien takia![]()
Vanhalta kapiaiselta kysyttiin ampumahajoituksia pitäessä että eikä tuo pauke käy korviin? "EI SE ENNÄÄ, JOSKUS NUOREMPANA SE HÄIRITTI VÄHÄN"Ei kyllä tuu käytettyä. Oon kokeillu mut tuntuu hirveeltä ajaa "kuurona". Enkä mä oo huomannu että se suhina jotenkin erityisen kova olis. Nakulla ajelen ja ruukkuna toimii AGV S-4.![]()
Pidemmässä parisuhteessa kuulonalenemasta ei ole kuin pelkkää hyötyä.Kuulovaurion kans saa elää lopun ikää ja äkkiä ajatellen- se haitaa melkein kaikkea muuta paitsi lukemista.
Hitto, mä repesinPidemmässä parisuhteessa kuulonalenemasta ei ole kuin pelkkää hyötyä.Kuulovaurion kans saa elää lopun ikää ja äkkiä ajatellen- se haitaa melkein kaikkea muuta paitsi lukemista.
juu, normi vaahtotulpat on helposti aika tukkosen oloset.Hitto, mä repesinPidemmässä parisuhteessa kuulonalenemasta ei ole kuin pelkkää hyötyä.Kuulovaurion kans saa elää lopun ikää ja äkkiä ajatellen- se haitaa melkein kaikkea muuta paitsi lukemista.![]()
Ei vaan, tulpat ois kyllä ihan suotavat. Mut kun ne on niin karseet![]()
Googlaamalla näyttäisi hinta olevan järjestään sen ~30 euroa mutta eiköhän perse sen kestä. Tai siis korvat.Ehdottomasti sen 10-15e väärti, minkä muistelen niistä maksaneeni.
Mä ostin nuo ja oli yksi huonoimmin sijoitetuista parikymppisistä. Ostin aika pianheti apteekista vitosella pussin sellaisia keltaisia pehmeitä toisesta päästä pyöristetyt tulpat. (Ei siis perushalpa pötkö-eareja, ne on eritulpat!)FinFonicin MotoSafe-tulpat
Tuollaiset voisi kyllä hankkia jos noista on mihinkään, ja jos nuo toimivat myös hitaammassa kruisailussa aiheuttamatta tukkoista tunnetta niin voisi harkita myös nurkkaralliin..