Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
A-C: Kukin tavallaan. Korvatulpista huolehtimista en ole itse kokenut koskaan ongelmalliseksi- mut totta vahinkoja voi sattua joten yleensä on jossain jemmassa varalle foamitulpat, semmoset jotka on yksittäis pakattu, tankkilaukusa, takapaksissa tms -koskaan en kyllä oo tarvinnu ite.Mä ostin nuo ja oli yksi huonoimmin sijoitetuista parikymppisistä. Ostin aika pianheti apteekista vitosella pussin sellaisia keltaisia pehmeitä toisesta päästä pyöristetyt tulpat. (Ei siis perushalpa pötkö-eareja, ne on eritulpat!)
A) Kun motosafe tipahtaa parkkikselle olet joko kontallasi hakemassa sitä jonkun auton alta, tai parikymppiä köyhempänä ja ilman korvatulppia, jos se tipahti siihen sadevesikaivoon.
B) Tekevät kipeää jos sille päälle sattuu, keltaiset pehmeät ei tee ikinä kipeää.
C) Keltaisia pehmeät vaan on helpommat käytännössä; niitä ei tarvitse varoa, ovat edulliset ja vaimentavat paremmin ja pidempään käytettäessä mukavemmat (ei kipua).
D) Motosafet on ihan samaa settiä kaikkien muiden saman näköisten joulukuusitulppien kanssa, brändätty vaan mp-tulpiksi.
E) Audio-ominaisuudet... no joo.. voi unohtaa, suurinpiirtein yhtä paskat kun muutkin tulpat, mussunsuttua se ääni niillä on.
Tulpissa on todella paljon eroja, joten kannattaa kokeilla, ellet ole jo kokeillut, useampia malleja. Itsellänikin on kaksia tulppia, joista toisten kanssa saa taistella kovasti jotta menevät korvaan. Toiset menevät todella helposti pieneenkin tilaan, mutta turpoavat sitten tiiviiksi. Ja varmaan tiesitkin, mutta noiden laitossa on vielä oma tekniikkansakin, joka avaa korvakäytävää. Nostat toisella kädellä korvalehteä ylöspäin samalla kun laitat puristellun tulpan korvaan.Mulla on vissiin niin ahtaat korvakäytävät, että nämä tavan puristeltavat ei mene kunnolla paikalleen joten en käytä mitään.
Ei ole kyllä metelitkään mitään mahotonta. Täytyis vissiin kokeilla jotain mittojen mukaan valettua. Paree ois varmaan käyttää jotain.![]()