Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on paketin kuvasta päätellen samanlaiset. Nauha on todella kätevä, tulpat voivat roikkua kaulalla, eivätkä katoa taskunpohjalle.Joku väitti TÄMMÖISIÄ hyviksi - KORVATULPPA TRACERS nauhasuojain.
Tuosta peketin kyljestä näkyy hiukka huonosti, mutta ne eivät
a) ole kalliita
b) ole kertakäyttöisiä - ellei itse halua
c) paina
d) häviä helposti, kun ovat narulla kiinni toisissaan
e) etc ..
Pitäis itsekin mennä tuommoisia etsiskelemään, niin sitten tietäis ...
Mene mielellään johonkin pultti/mutteri-, työasuste-, työkaluliikkeeseen ja osta esim. 3M 1100:a 200kpl laatikko. Oulussa ko. paketin hinta oli 27e eli 13.5c pari. Halpaa ku saippua.Mistähän kannattaisi ostaa korvatulppia Helsingin alueella? Yksittäispakatut tulevat kohtuullisen arvokkaiksi ajan myötä. Tarvittava määrä voisi olla pari sataa tms.
+Pasi
Itse huomasin jo 10 vuotta sitten tehtaalla kesätöissä ollessani, että pidän noista Bilsomeista paljon enemmän kuin Ear-tulpista. Joten Bilsomeita olen minäkin käyttänyt prätkäillessä, sinisiä tai vihreitä (ei taida olla muuta eroa kuin väri). Tavallista pumpulia niissä on tosiaan sisällä.Itse olen käyttänyt koko kauden Bilsomin jotain "kertakäyttötulppia", sinisen pehmeän
Olen tässä itsekin kokeillut muutamia erilaisia korvatulppavaihtoehtoja ja nuo 3M:n 1100DS:t ovat toistaiseksi parhaat mitä on vastaan tullut. Kaupan hyllyllä paketti näyttää suunnilleen tältä, mitä nyt mulla oli kuva-aiheena moottoripyöräPrismasta löyty tampereelta 3M:n korvatulpat alumiinisella suppilokotelolla, joka menee avainnippuun kätevästi -> on aina mukana. Tais maksaa 4kpl eareita ja tämä kotelo jotain 5€.
Väri muistaakseni kertoo tulpan koon. Siniset taitaa olla L-kokoa ja vihreät M-kokoa. En ole töistä ainakaan muita kun noita sinisiä löytänyt.Itse huomasin jo 10 vuotta sitten tehtaalla kesätöissä ollessani, että pidän noista Bilsomeista paljon enemmän kuin Ear-tulpista. Joten Bilsomeita olen minäkin käyttänyt prätkäillessä, sinisiä tai vihreitä (ei taida olla muuta eroa kuin väri). Tavallista pumpulia niissä on tosiaan sisällä.Itse olen käyttänyt koko kauden Bilsomin jotain "kertakäyttötulppia", sinisen pehmeän