huhupuheisiin. HD:n koneet on tunnetusti erittäin kilometrikestäviä.(ihan oikeesti).
useammalla sporsterilla olen kuullut 150tonnia ajetun.
lisäksi buell kilometrikestävyyttä ei voi ihan arvioida samoilla kriteereillä kuin japsipyöriä. Kun japsi on ajettu, niin se on paskana ja osia ei saa mistään ja konetta ei pakosti pysty edes remontoimaan. Buelliin saa heittää uudet pytyt ja männät kiinni ja jatkaa ajoa.
vähän eri tarina kuin joku lohko yhdistettynä sylinteriryhmään alumiiniviritys nikasil tjms pinnoitettuna.
JT
Näinpä. Yleensä juurikin kuulee haukuntaa HD:n öljyvuodoista ym. juttua. Ihan oikeasti, näyttäkää sellanen japskipärrä joka on esim. vm-70. yli 100tkm ajettu ja josta on huoltoja jätetty tekemättä...ja joka sitten vielä toimii kuin uusi, ei syö öljyä,etenkään vuoda sitä ja tuprauttele pikkusia savupöllähdyksiä putkesta jne.
Yleensähän semmonen hurley joka jotain vuotaa, kertoo siitä kuinka huonosti sitä on pidetty/huollettu. Ei se pyörän vika ole jos siitä ei huolta pidetä.
Tää nyt on ihan vitsi. Tuli vaan tosta kommentista mieleen, että kasvaako HD-omistajien peukalot sitten kainalosta, vai ovatko muuten vaan tumpeloita..
(Älä ota vakavasti)
En maa niin tosikko sentäs ole, enkä edes (vielä vuosiin ) jäteöljyn vatkainta omista
Vaan asiaan..suurin syyhän on (mutua ja parilta omistajilta vuosien varrelta kuultuna) se että kun se kone on palasina siinnä pöydällä, ollaan vaihtamassa yhtä osaa joka on jo rikkoutunut, huomataan että toinenkin osa on melkeinpä tiensä päässä. Sitten ajatellaan että kyllä se vielä menee, vaihdetaan kun tulee ajankohtaiseksi eli hajoaa = mennään siis pers edellä sinne puuhun, ja tätä sitten vielä perustellaan sillä kun on niin kalliit osat. Yksikin (urpo?) ihmetteli koko kesän kun aina vähän bensa löyhkäsi, ei tullu kuulemma mieleen etsiä sitä aiheuttajaa. Talvella vaivautui (painostuksen jälkeen)tutkimaan asiaa, tulos: tankin yhdysletku vuosi ja suoraan taaimmaisen pytyn päälle