• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Koska taas sattuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahu54
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Koska taas sattuu? -

• Olosuhteet. Tien liukkaus, sade, hiekka yms.

Ääniä: 0 0,0%
  • Muut tiellä liikkujat. "Tuli vaan päälle/alle/eteen"

• Kalusto. Jarrut, renkaat joku muu mopossa petti.

• Kuski itse. Kilpailuvietti, heikko itsetunto, kykyjen yliarviointi.

• Joku muu. Kerro

• Ääniä yhteensä
    0
Perkele, on vissiin jutut/elämä vähissä kun pitää jo rueta arvuuttelemaan millä konstilla täältä ekat tänä vuonna lähtee.  
033102ass_1_prv.gif
Olen jotakuinkin samaa mieltä. En näe mitään mietä arvuutella asialla. Kuitenkin jokunen tänäkin vuonna menee joko omasta tai toisen syystä.
veryangry.gif

Nojoo.
Ne, jotka ovat kertoneet tällaisen äänestyksen olevan ihan p*rs**stä, ovat ihan oikeassa, hekin.
Panin äänestyksen alulle ravistellakseni "pitkän" talven jälkeen ajoon lähteviä kanssaveljiä ja -siskoja.
Tätä mieltä oli joku: "Kuitenkin jokunen tänäkin vuonna menee joko omasta tai toisen syystä."
Omalla ajokäyttäytymisellään voi jokainen aika paljon vaikuttaa siihen, että se "joku" ei ole "minä".
Tämän päivän Hesarissa oli uutinen keski-ikäisen motoristin onnettomuudesta. Ajoi auton kylkeen Vantaalla loukkaantuen vakavasti. Kuka tuli mistäkin, oikealta tai kolmion takaa, ei uutisesta selvinnyt. Luulen, että motoristin kannalta se on tässä vaiheessa ihan sama, kunhan henkikulta säästyy.
Äänestyksen aloittaneena katson, että tuo uutinen oli kyllin paha, ja lopetan pikku-uutisten tarkkailemisen.
Kevään ensimmäinen "syyllinen" ei selvinnyt.
Rauhallista ajoa kaikille koko kesäksi!
sport05.gif

Enpä malta olla vielä tämän kerran palaamatta asiaan.
Tänään oli uutinen, jonka mukaan Lappeenrannassa kaksi (samalla) moottoripyörällä liikkunutta nuorta miestä törmäsi tasa-arvoisessa risteyksessä oikealta tulleeseen autoon.
Molemmat kuolivat.
Poliisin mukaan TOISELLA OLI KYPÄRÄ.
... Pisin palkki on oikeassa paikassa, ja asia lopullisesti loppuun käsitelty.

Back