koso db01 nopeusnäyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jallu64
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jallu64

New member
koso db01 nopeusnäyttö

Mulla on tuollainen -93 zzr1100:ssa,mutta nopeutta näyttää puolet liian vähän kun vertaa gps nopeuteen,renkaan ulkokehän olen asettanut mittariin 1930mm ja lukee kahdesta magneetista jotka sijaitsee takajarrulevyn pultissa,mitäköhän tolle pitää vielä asentaa?

Mulla on tuollainen -93 zzr1100:ssa,mutta nopeutta näyttää puolet liian vähän kun vertaa gps nopeuteen,renkaan ulkokehän olen asettanut mittariin 1930mm ja lukee kahdesta magneetista jotka sijaitsee takajarrulevyn pultissa,mitäköhän tolle pitää vielä asentaa?

Veikkaisin että toinen magneetti on väärinpäin.

Tarviiko Koso kaksi magneettia? Ne merkit, mitä ite olen asentanut, on ollut yhdellä magneetilla.
Onko mittarissa itsessään asetuksien säätömahdollisuutta? Eli jos on mahdollista sille kertoa, kuinka monta magneettia on matkassa.

Tarviiko Koso kaksi magneettia? Ne merkit, mitä ite olen asentanut, on ollut yhdellä magneetilla.
Onko mittarissa itsessään asetuksien säätömahdollisuutta? Eli jos on mahdollista sille kertoa, kuinka monta magneettia on matkassa.

Kosoon voi laittaa 1-20~ magneettia. Pitää asetuksista määritellä montako niitä on. Ja ne pitää olla oikein perin. Tai sitten pitää olla se kalliimpi anturi joka tunnistaa mitä tahansa rautaa. Magneeteissa on pieni merkki toisessa päässä joka muistini mukaan pitää olla ulospäin. Ja toki ne pitää olla symmetrisesti taikka ns tasa välein.

Voi tähän laittaa asetuksena 1-6 anturia,tai jos on aktiivinen anturi niin jopa 20.On ne tasasin välein kun levy on neljällä kiinni ja magneetit on vastakkaisin puolin.Milläs ihmeellä nuo magneetit yleensä saa pois?Yritin vaikka millä keinoin niin ei lähtenyt kuuusiokolopultista.

No entäs jos sille Kosolle kertoo, että siellä on vaan yksi magneetti, korjaantuuko toi nopeusnäyttö? Jos se toinen on tosiaan väärin päin (= pois pelistä), niin eihän siellä ole kuin yksi.

Voi tähän laittaa asetuksena 1-6 anturia,tai jos on aktiivinen anturi niin jopa 20.On ne tasasin välein kun levy on neljällä kiinni ja magneetit on vastakkaisin puolin.Milläs ihmeellä nuo magneetit yleensä saa pois?Yritin vaikka millä keinoin niin ei lähtenyt kuuusiokolopultista.

Magneetilla vetämällä lähtee helposti.

Joo,täytyy Stormilta tilata samalla kun tilaan autogaugen vedenlämpömittarin anturiin adapterin.

Stormin sivuilta löytyi ohje tolle mittarille ja siinä oli että jos jarrulevy on esim neljällä pultilla voi käyttää 1-3magneettia,miksi ei voi käyttää neljää?

Stormin sivuilta löytyi ohje tolle mittarille ja siinä oli että jos jarrulevy on esim neljällä pultilla voi käyttää 1-3magneettia,miksi ei voi käyttää neljää?

Aika erikoista. Ilmeisesti ei tarvitse olla tasa välein? Mä oon aina laittanu etu levyyn ja niin monta kun pystyy eli nykyisissä pyörissä 5 tai 6.

Itseasiassa mulla on tuo ohje paperisena ja siinä sanotaan että jos on 4 ruuvia niin voit laittaa1,2 tai 4 magneettia. Eli pitää olla tasa välein.

Ok.Muistin väärin ton määrän,pitääkin tilata neljä magneettia.Nyt kävin ajelemassa 100kilsan lenkin ja tankkasin piripintaan niin ei tuo mittari nostanut kun kaksi tolppaa,ja hetkellisesti tuli 3tolppaa.Ei taida noi kovin tarkkoja olla.

Ok.Muistin väärin ton määrän,pitääkin tilata neljä magneettia.Nyt kävin ajelemassa 100kilsan lenkin ja tankkasin piripintaan niin ei tuo mittari nostanut kun kaksi tolppaa,ja hetkellisesti tuli 3tolppaa.Ei taida noi kovin tarkkoja olla.

Mulla on kyllä kosojen polttoaine mittarit näyttänyt hyvin. Olikohan sille jotain asetuksia tossa mallissa...

Back