• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KOSS The Plug

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhayrin1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jhayrin1

New member
Tämmöset tuli tossa joku aika takaperin hommattua. On kyllä sitten hyvät! Ideana on siis nappikuulokkeen ja korvatulpan yhdistelmä. Vaimentaa hyvin ulkopuolisen melun, eikä musiikkia tarvi huudattaa särörajalla niinku tavallisilla napeilla.

Töpsäytä vielä EAR-tulppiin reiät ja vaihda ne Kossin kumilotteroiden tilalle, niin johan pelittää..

Mulla on samanlaiset. Hyvät ovat minustakin, eivätkä ihme kyllä edes kalliit, muistaakseni noin 30 euroa. Ostin ne viime kevättalvella Expert-ketjun myymälästä. Olympuksen m:robe mp3:ssakin riittää volumea, mutta muilla kuulokkeilla ei.
thumbs-up.gif

Omaan korvaa kaikki orkkis tötteröt oli aivan liian suuret.
Porailin eareihin reiät ja pari pikaliima tippaa, jotta kestää
hollillaan.
Kypärä vaan meinaa painaa kovaa muovireunaa korvaa vasten ja jossain vaiheessa tökit on pakko otta pois.
Muuten toimii hyvin, kunhan laittaa reippaasti volaa soittimesta.

Itse modasin aiemmat The Plugini juurikin tuolla EAR -tyylillä. Kuuma naula vaan earista läpi ja vot.

Uusiin (kissa söi vanhat sönderiksi) ajattelin tilata tälläiset .

Minä hankin myös itselleni nuo Kossin Plugit. Onko nuo EARit hankintansa arvoiset? Tuumasin kokeilla noita Plugeja SS1000 ajossa, onko muilla kokemusta käytöstä pidemmältä ajorupeamalta? Aattelin vielä laittaa urheiluteipit nappien ja korvien päälle niin ei tarvi taiteilla kypärän takaisinlaitossa kovin kauaa vaan napit olisi korvilla koko ajon ajan.

Noissahan ainoo ongelma on just toi tulppien asettaminen korvaan. Kossin omat tulpat palautuu heti muotoonsa ennenkun niitä saa korvaan. Taidan koittaa peruseareja seuraavaks...

Niistä kossin omistakinhan voi muotoilla ihan saksilla omaan höröön sopivat jos haluaa...

Sama setti kuin mekanikilla eli Plugit ja Earit. Mun korvat on sen verta pienet, että kun lähden tunkemaan noita korviin niin ilme on nimeltään - jos niitä nyt voi nimetä - Anal Invasion.. Pienen totuttelun jälkeen menee kyllä korvaan ja tuntuu huumaavan isolta. Tottuu kyllä, eikä tunnu pahaltakaan.

Eri asia on sitten juuri tuo Harzan mainitsema ongelma että tuon plugin kova muovireuna painaa korvalehden sisimpiä rustoja, ja tuohon onkin sitten hankalampi tottua - päinvastoin, mitä kauemmin painaa, sitä helvetillisempi kipu on kun pottaa päästä raavitaan.

Back