Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan siis tarkoittaa että takuuaikana manuaalin mukaiset huollot pitää suorittaa KTM-jälleenmyyjän huollossa tai takuu katkeaa. Eli jos huoltovälin välillä haluaa itse vaihtaa öljyt niin siitä ei sais takuu raueta. Paitsi tietenkin jos ja kun todetaan että kaadoit moottoriin hiekkaa ja asensit suodattimen väärinpäin. Paitsi jos et sano mitään niin vika löytyy ihan muualta.Öljyjä ei saa manuaalin mukaan itse mennä vaihtamaan takuun aikana. Lainsäädäntö vain on toista mieltä.
Takuu voi katketa, mutta ei virhevastuu. Eli jos pyörään tulee 2v sisällä vikaa, niin myyjän on turha vinkua muualla tehdyistä öljynhuolloista, eivät ne virhevastuuta katkaise, ellei sitten myyjä pysty todistamaan että pyörään tullut vika on johtunut huollon puutteesta tai virheellisesti tehdystä huollosta.Tuohan siis tarkoittaa että takuuaikana manuaalin mukaiset huollot pitää suorittaa KTM-jälleenmyyjän huollossa tai takuu katkeaa.Öljyjä ei saa manuaalin mukaan itse mennä vaihtamaan takuun aikana. Lainsäädäntö vain on toista mieltä.
Ajelet Hane vaan tänne meille päin kyläilemään ja kysyt Motopalvelusta huoltoaikaa/hintaa.Meiltä Orimattilaan n.60km mutkaista asfalttia pitkin.Voin lähtä kaveriksi näyttämään tietä ja hölmöilemään huollon ajaksiNoniin tuli sitten ostettua tommonen 690 sm r. Kilsoja on tullut ekan viikon aikana mittariin n. 1200 ja alkas olemaan aika varailla tota 5000 kilsan huoltoa että sais takuut säilymään laitteessa. Ja täällä Etelä-Savosta ei taida kyseiselle merkille valtuutettua huoltoa löytyä?? Missäs muut on kottaraisia tältä suunnalta huollattaneet?? Mitä on maksanut?? Ja mitä mieltä yleensäkin palvelusta??![]()
No niin, mikä kellekkin on mitäkin. Mulle 120,- säästöä on liian vähän tuhrata huolto Rajamäelle asti kesken työviikon. Lomilla ollessa sitten eri juttu kun voi ajella mutkien kautta kaikessa rauhassa.Jotenkin tuntuu, että espoon ja vantaan välillä on eroja. BW vantaan myyntipuolen henkilökunta on tosijees. Huoltopuoli on erillinen yritys BW:n tiloissa, jos en nyt väärin ymmärtänyt.
Onhan se totta, että huollon läheisyydestä voi maksaa hieman ylimäärästä, mutta 120e siitä on mun mielestä vähän liikaa. Sillähän ottaa jo taksin rajamäeltä helsinkiin ja takasin.
Noh mene ja tiedä sit... tärkeintä on, että pyörä tikissä ja pääsee päristelemään!
10K huolto BW Espoo €316 josta työt €237. Tuntitaksa €79, paljonkos Rajamäellä oli tuntihinta?Nyt on kokemus Racingbikesta ja voin kyllä varauksetta suositella. Sinne suuntaan itse seuraavallakin kerralla. Hintaakin kympin huollolle jäi vain 210€.
Mitä tuohon öljynvaihtoon tulee, niin huoltomies ihan suositteli vaihtamaan öljyt kerran ennen seuraavaa kympin huoltoa. Eikä vaikuta takuisiin, milläs sen kukaan edes todistaa että olet sinne litkut vaihtanut.
Tuntihinta 69€, töiden osuus hinnasta 138€10K huolto BW Espoo €316 josta työt €237. Tuntitaksa €79, paljonkos Rajamäellä oli tuntihinta?
Varsinkin kun käyt ratailemassa niin kandee vaihdella niitä öljyjä huoltojen välissäkin, saa vähän enemmän runtua siellä kuin mutkapätkillä. Tai ainakin pitäis saada...![]()