MagnaMan
Tunnus suljettu
Paha...No mites se siihen liittyy?Tuota en tullut ajatelleeksikaan; onhan moderaattorien joukossa tosiaan naisiakin.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paha...No mites se siihen liittyy?Tuota en tullut ajatelleeksikaan; onhan moderaattorien joukossa tosiaan naisiakin.![]()
![]()
Mä en ainakaan suostu ottamaan tosta vastuuta!!Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
Kyllä.. se verran ketuttaa..
Ja tietystihän tämän voi aloittaa uudestaa ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi.![]()
![]()
Mutta siltikin Ace löytää saamattomuuteensa syyn peilistä... paitsi jos halujen kohde olikin itse asiassa joku moderaattoreista?Vaikka moderaattorit ilmeisesti ovatkin "Jumalasta seuraavia", ei heitä nyt voi sentään siitä syyttää, että et saanut pesää.Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
Kyllä.. se verran ketuttaa..
Ja tietystihän tämän voi aloittaa uudestaa ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aatelkaas pulliaiset .. 1kk eteenpäin ja kevät on jo erittäin hyvässä alussa.Sinä, minä .. hän ... me, te ja etenkin ne ...
Tulispa KESÄ ...
mä niin tykkäääään voikukista ja mötkyn surinasta ...
ja prätkän pärinästä .. justiinsa ajettu ruohokin on ihan mukavan hajuista ...
![]()
Eihän ole vielä tammikuussa. 3kk kun jaksaa...Aatelkaas pulliaiset .. 1kk eteenpäin ja kevät on jo erittäin hyvässä alussa.
![]()
My dear fiend .. mikä tahansa ajankohta, jossa päivä onEihän ole vielä tammikuussa. 3kk kun jaksaa...Aatelkaas pulliaiset .. 1kk eteenpäin ja kevät on jo erittäin hyvässä alussa.
![]()
![]()
Hö, soot kyä härski jossem mää saa sinnem muuttaa...Ei millään pahalla Mädäri, mut emmä sua oman kattoni alle huolis![]()
Hö, soot kyä härski jossem mää saa sinnem muuttaa...Ei millään pahalla Mädäri, mut emmä sua oman kattoni alle huolis![]()
![]()
Mitä taas tulee JHBMW:n, HD1999:n, Zam64:n sekä muiden, jotka vastaavista kirjoituksista nauttivat... niin no, enpä vaivaudu edes ottamaan kantaa...![]()
Tosta on nyt kyllä ihan turha modeja syyttää.Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.
Meinaatko ettei aikasemmin oo tarvista hoitoon saattamiseen?Siinä vaiheessa kun tällä foorumilla alkaa mattipatti puolustelemaan mun sanomisia ja se on mun mielestä ihan jees ja matinkin mielestä ja sitten me ollaan samaa mieltä niin hakekaa joku mut himasta viekää hoitoon.