Halti
New member
Tulihan tuolla Kroatiassakin käydyksi mopolla jokunen vuosi sitten. Oli upea kokemus ja mielellään siellä olisi pidempäänkin ollut kuin sen vajaan viikon ennen takaisin päin kääntymistä. Todella kuumaa heinäkuussa, aika pohjoiseen rannikolla se matkanteko senkin takia sitten hyytyi.
Kaksi kertaa olen sen jälkeen lentäen Kroatiaan mennyt. En nyt halua vihjailla, mutta reilun kolmen tunnin lento (200 egeä) ja sen jälkeen vaikka auto alle lentokentältä on ollut kyllä vähän liian helppo ja edullinenkin ratkaisu - nyt viime toukokuussa pikkuauto 59 euroa viikoksi plus rajanylitysmaksu 50 euroa! Kilometrejäkin kertyi kiitettävästi kun ajelin sillä myös naapurimaan puolelle Sarajevoon saakka Kroatian maisemien tutkimisen lisäksi. Asuntoja löytyi tietenkin toukokuussa helposti, hiljaista kun oli sain itse ehdottaa hinnatkin ;-)
Tuntuu toistaiseksi siltä, että tulevana kesänäkin voisi kaikessa rauhassa katsellä lähempänä olevia kohteita, kyllä Baltian maissa ja Puolassakin näkemistä riittää heinäkuussa ...
Kaksi kertaa olen sen jälkeen lentäen Kroatiaan mennyt. En nyt halua vihjailla, mutta reilun kolmen tunnin lento (200 egeä) ja sen jälkeen vaikka auto alle lentokentältä on ollut kyllä vähän liian helppo ja edullinenkin ratkaisu - nyt viime toukokuussa pikkuauto 59 euroa viikoksi plus rajanylitysmaksu 50 euroa! Kilometrejäkin kertyi kiitettävästi kun ajelin sillä myös naapurimaan puolelle Sarajevoon saakka Kroatian maisemien tutkimisen lisäksi. Asuntoja löytyi tietenkin toukokuussa helposti, hiljaista kun oli sain itse ehdottaa hinnatkin ;-)
Tuntuu toistaiseksi siltä, että tulevana kesänäkin voisi kaikessa rauhassa katsellä lähempänä olevia kohteita, kyllä Baltian maissa ja Puolassakin näkemistä riittää heinäkuussa ...
tie bosnian puolelta alas kroatian rannikokolle vaikutti joelta helkatisti tiellä vettä ja sen mukana muuta roinaa sähkö tolpia kaatunut tielle oneks vastaan tulleet autoilijat varoitteli ja onneks en tiennyt et ne tie saattaa olla helkatin liukkaita no hissuksiin mentiin kun ei oikeen nähnytkään mitään olis kai ollu viisaanpi pitää paussi mut kun ei tiynyt kaunko se kuuro kestää
ja halus rannikolle valosaan aikaan no rannalla se sade loppu ja kamat sai kuivumaan partsille majotuspaikassa
10metriä ja alas päin 50 metriä adrian merestä