"Onko 300cc 2-tahtinen ongelma liikennekäytössä" ?
Asia ei ole niinkään mielipidekysymys noilla määreillä.
Noilla spekseillä voi olla, ettei ole ongelmaa..... jos taas on....
"ongelma" voi olla ihan tasan tarkkaan yhtä lailla tehon puute,
kuin että sitä olisi liikaa.
Ei nyt ole tarkoitus saivarrella sanamuodoilla, mutta jos jotain
koittaa pohtia ja päätellä, eikä mennä vaan fiiliksellä ja pienellä
osalla asiassa merkityksellisillä "palikoilla, on vaan alettava laittaa
niitä palikoita riviin.... arvottaa niitä jollain kertoimilla omiin tarpeisiin
liittyen.
Ensin asiat asioina.... ja sitten tunnetta peliin

.
Tää on aina tätä... ja jokainen ihminen on yksilö/persoona

.
Kaikki suht hallittu ja järkevä ei todellakaan aina tarkoita tylsää, eikä vain fiilareilla 100%:n
meno liioin tuota kovinkaan usein ylivoimaisen nautittavaa lopputulosta.
Mut joo.... Millainen osuus ja toistuvuus noilla esim. 25km siirtymillä on kokonaisuudessa?
Jos ne ovat "ongelma", ongelma on suurella todennäköisyydellä enemmän henkisellä puolella.
Teknisellä puolella ne alkavat tuntua enemmän vasta silloin, kun laite on pääosin "matkapyöränä".
Matkapyöräksi kannattaa harkita jotain muuta laitetta.
Liika teho?
250/300:n (kisapeli) jakaa toki torvi auki ja pulssilla ollessaan monessa paikkaa ja kovin monelle "liikaa".
Terveessä kunnossa tuolainen rykii ihan oikeesti aika hyvin

.
Toisaalta taas tuollainen tuottaa varsinaisen pelialueensa ulkopuolellakin sen verran voimaa,
että sillä on helpompi ja rennompi "neppailla" kuin esim. vastaavalla piikillä.
Voihan tuossa alkuunsa myös kikkailla jonkun verran pakopuolen säätimien ja putken kanssa,
jos se tuntuu ihan liian "karkailevalta" .