Tunnepuolella kun kuitenkin on merkitystä, joutuu väkisinkin huomioimaan 2/4-tahtarin valtavat
erot "intensiteetissä" ja eritoten äänimaailman osalta.
Onhan siinä omalla tavallaan jotain herkistävää kun Thumpperi törähtää ja iso sellainen
siirtyykin aika rivakasti sen törähdyksen saattelemana.
Toisaalta... Kun nelarit valtasivat esim. crossipuolen, hommasta meni jotenkin maku.....
riippumatta siitä että kyydissä ei ole mitään moitittavaa.
Homma muuttui hyvästä kyydistä riippumatta suorastaan unettavaksi seurattavaksi.
Vähän kuin lehmät kulkis ympäri rataa piereskellen....
Ajaminen on sitten hieman erilainen... ei välttämättä ollenkaan niin "lerpahtanut kokemus"

.
Nää on näitä..... missä, miten minkä seurassa kukakin on varttunut.
On suorastaan huvittavaa löytää nykyisin itsensä tilanteesta, jossa rapsakan 2-tahtarin vapautunut laulu
yhdistyneenä risiinin tai AVGASin aromiin..... saa aikaiseksi tunteen että juoksee kuin hirvi ylähuuli pitkänä
ympäri metsiä rykimäaikana

. Elämä on

.
Toisaalta.... ei se tahdeista sinällään ole kiinni.
Ne "esihistorialliset" ratavehkeet, jotka nelareina kiersivät miljoonaa ja lauloivat sielunsa pihalle.....
Oli muuten nelarissakin "intensiteettiä"..... kuten nykyisissä kusiaisissakin suht kivasti.