Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LC 4 kone huolletaan 5 tkm välein. Aina säädetään venttiilit, vaihdetaan öljyt+suodattimet 2 kpl + ilmansuodatin sekä siihen päälle kiristelyt ym. Maahantuojan suositus huoltoon on 3 tuntia ja koko huolto töineen ja osineen maksaa n. 250-300 eur. Tulpat vaihdetaan joka toisessa huollossa. Eli huolto-kustannukset ovat siis tismalleen yhtä paljon kuin polttoainekustannukset. Suomesta et osia oikein saa muualta kuin maahantuojalta ja ovat nimittäin pikkuisen kalliita!!Mun mielestä toi pyörä on ihan älytön ja kaikille tarpeeton, mutta ihan vain muuten: eikös tuo LC4 -kone ole melko huoltovapaa, siis noin Kotarin koneeksi? Jousitus- yms. komponetteja noihin on saatavilla lähes rajattomasti. Pitäisi käydä testaamassa 660 SMC kun vain ehtisi. Saattaapi olla tosin taas tuhoisaa...![]()
Mahdoton sanoa! Riippuu tietenkin käytöstä ja huolloista. Jos pyörää huolletaan hyvin, ei liene sen heikompi kuin muutkaan yksipyttyiset. Tämän malliset pyörät ovat sellaisia, että niiden käyttö on todella kovaa!! 02 ja sitä aikaisemmissa malleissa oli ongelmia laakereiden kanssa, mutta siihen KTM reagoi ja ongelma on nyt hoidettu. Minulla ei ole ainakaan mitään tietoa mistään tyyppivioista / muista lasten taudeista.Entä paljoko nuo kestää kilometrejä? Missä kilometrimäärässä on odotettavissa venttiilinsäätöä suurempi remontti?
Näinhän se tietenkin on... Tarjolla olevalla 2003- mallisella on ajettu reilu 9tkm. Huoltokirjaa ei ole, kun on kuulemma itse huollettu. Se tässä nyt eniten huolettaa että miten sitten on loppujen lopuksi huollettu. Tietenkin osaava kaveri huoltaa paremmin kuin liikkeessä...Mahdoton sanoa! Riippuu tietenkin käytöstä ja huolloista. Jos pyörää huolletaan hyvin, ei liene sen heikompi kuin muutkaan yksipyttyiset. Tämän malliset pyörät ovat sellaisia, että niiden käyttö on todella kovaa!! 02 ja sitä aikaisemmissa malleissa oli ongelmia laakereiden kanssa, mutta siihen KTM reagoi ja ongelma on nyt hoidettu. Minulla ei ole ainakaan mitään tietoa mistään tyyppivioista / muista lasten taudeista.Entä paljoko nuo kestää kilometrejä? Missä kilometrimäärässä on odotettavissa venttiilinsäätöä suurempi remontti?
Itsellä Adventure 640 2004.
LC 4 kone huolletaan 5 tkm välein. Aina säädetään venttiilit, vaihdetaan öljyt+suodattimet 2 kpl + ilmansuodatin sekä siihen päälle kiristelyt ym. Maahantuojan suositus huoltoon on 3 tuntia ja koko huolto töineen ja osineen maksaa n. 250-300 eur. Tulpat vaihdetaan joka toisessa huollossa. Eli huolto-kustannukset ovat siis tismalleen yhtä paljon kuin polttoainekustannukset. Suomesta et osia oikein saa muualta kuin maahantuojalta ja ovat nimittäin pikkuisen kalliita!!
ei niitä venttiileitä tartte säätää jos ei oo säädettäväätosin hyvä ne on tarkastaa. öljyt ja suodattimet vaihtelee 5 tkm välein ja suodattimet löytyy tarvikkeena.ilman putsari on ainakin itellä pestävä ja se pitää joskus pestä 500km kohdalla(riipuu pölyn määrästä) ja eka tulppa on menos.pyörä 625sxc-04 17000km takana.![]()