• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
3dl ja ~1000km öljyn kulutus, voi olla vähän enemmänki öljyä. Pyörällä nyt menty 2700km. Onko normaali kulutus?

Jollain oli suurempi öljynkulutus ja huollossa oli sanottu olevan toleranssin sisäpuolella, eli ilmeisesti on ihan ok jos öljyä kuluu vain kolme desiä...

Mulla molemmat Endurot taisi 2500km vaihtovälin aikana syödä sen verran öljyä että ennen vaihto öljytaso oli ikkunassa puolenvälin alapuolella.

09-10 SMC:tä on vähän katseltu sillä silmällä, jos jollain on hyvä yksilö tarjolla niin voi lähestyä yyveellä:thumbup:

Jollain oli suurempi öljynkulutus ja huollossa oli sanottu olevan toleranssin sisäpuolella, eli ilmeisesti on ihan ok jos öljyä kuluu vain kolme desiä...

Mulla molemmat Endurot taisi 2500km vaihtovälin aikana syödä sen verran öljyä että ennen vaihto öljytaso oli ikkunassa puolenvälin alapuolella.

09-10 SMC:tä on vähän katseltu sillä silmällä, jos jollain on hyvä yksilö tarjolla niin voi lähestyä yyveellä:thumbup:

Osta multa tuo 2012 Enduro motoilla ja piikeillä, ostan itse Husqvarnan 701:sen :)

Kiitoksia nopeista vastauksista. Täytyy tuolta katsoa. Jos jollain ylimääräsiä niin saa kaupata.

Alkaa Rovaniemen korkeudella talven tulo vuosi vuodelta venymään joten kelkkaa ei vielä tarvi kaivaa esille ja jollain päästävä ajamaan

HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?:D

HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?:D

Helpotetaan, kuinka korkeat????

Mulla oli kerran kans samantyylistä vikaa -15 kotaris. Jäi pyörä laittamatta talliin ja iski kovat sateet niin sen jälkeen teki tuota, mutta hävis kyllä sitten ittekseen. Eli oisko mulla ainaki ollu sit kosteutta väärässä paikassa?

En tunne ko. vekotinta millään lailla, mutta kuulostaa oudolta. Ekaks tulee mieleen että kytkimen painelaakeri on paskana ja ottaa vastaan kunnolla kun kytkintä painetaan.

Kokeile miten toimii kun kytkinkahvassa oleva katkaisija on eliminoitu, jos vielä tekee niin vika saattaa olla softassa tai jossain anturissa? Oletko piuhan/läppärin kanssa katsonut löytyykö vikakoodeja?

Kun kaikki on kunnossa niin kierrokset ei saa muuttua kytkintä painaessa.

Kannattaa myös laittaa kyssäriä Kurapyörä foorumin tietäjille, sieltä voi vastaus tai linkki vikaan tulla aika nopeasti.

Juu elikkä tänään taas tallilla olin ja räpläsin pyörää sen verran että sai tarkenpaa tietoa. Tyhjäkäyntikierrokset on kytkin pohjaan painettuna 2000rpm ja kun päästää kytkimestä ne nousee 2200-2300 väliin haahuilemaan. Vanha omistaja sanoi että ei oo vika. Mites toi vikakoodien luku toimii? Mulla on autoon vikakoodilukija niin meneekö tuo sama pistoke pyörään? Ja missä sellainen sijaitsee. Vanha omistaja laittanut ruiskun ja sylinterin väliin ahtoletkun pätkän jonka vaihdan alkuperäseen kumitorveen keväämmällä, saattaako tuo vaikuttaa?

Back