Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SC-Projectissa on E-hyväksyntä, ja paketissa tulee mukana pieni laminoitu läpyskä, joka käsittääkseni selittää kyseisen putken olevan 690 SMC:hen suunniteltu. Pyörä täytyy säätää sliparin vaihdon jälkeen, helpoimmin asia hoituu KTM:n perehtyneissä huolloissa, jotka vaihtava pyörään Akrapovicin putkistoille tarkoitetun vapaammin virtaavan putken ruiskukartan. Pyörä kannattaa vielä kartan vaihdon jälkeen käyttää 15min, jotta pyörä löytää viimeisimmätkin asetukset kuntoon. Tosi hifistelijä vie pyörän penkkiin säädettäväksi, mutta onko todelinnen hyöty sen rahan arvoista, jos muutokset jäävät slipariin...Dodiih olen liittymässä isompien pyörien joukkoon! Pikkunelari on myyty pois ja 690 smc tulossa pihaan.![]()
Tässä jo netissä surffailenkin kovasti ja katselen mahdollisia slipareita tulevaan pyörään. Houkuttaisi ostaa tuollainen SC-project merkkinen slipari, mutta onko tuo e-hyväksytty slipari? Pyörä kannattaisi varmaan myös säätää tuota sliparia varten, mutta pystyykö tuota itse pyörän ruiskua säätämään ammattimiehet esim. prätkäpaja? Vai toimiiko pyörä esim. jollain acran mapilla? Vai mikä olisi paras ratkaisu tuolle pyörälle jos tuuppaan tuon sc-projectin sliparin kiinni?
Pikkunelarissani ei siis prätkäpaja voinut säätää itse ruiskua vaan siihen olisi tarvittu powercommanderia.
vaihdossa huomion kohtuudella rullatut kiloset japsikyykyt vm03-->
Siellähän se välivapaa on, olivat öljyt uudet tai vähän ajetut.. Viime kesän alussa vaihdettiin uudet öljyt 1000km huollossa, ja koko kesän se siellä huhuili, mikäli 5->6 vaihdossa ei työntänyt hiukka enempi sisään. Racingbike ei kuulemma tunne kyseistä ongelmaa, mikä tuntuu hieman oudolta...Millon on laatikkoöljyt vaihdettu? Ite kyllä oon löytänyt helpostikin välivapaan aikasemmista pyöristäni (siis 5-6:n väliltä) jos öljyt on ollut huonot ja rauhallisesti yrittänyt vaihtaa vaihteita
SM:ssä oli vastaavaa. Mulla meni ohi noin 5000 km:n jälkeen (kun oppi oikean tyylin). Ja tosiaan ei mitään hienosteluvaihtoja tyyliin "nostanpa nyt kepeästi siipikarjakengällä vitoselta kutoselle". Krossisaappaat jalassa kun vetäsee miehekkäästi (kuka näillä peleillä muutenkaan himmailee tai neiteilee?Onko mun SMC ainoa, jossa on pieni välivapaa 5 ja 6 vaihteen välillä? Onko kukaan kokeillut takuuseen vaihtoa?