• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mullakin olis takarenkaan vaihto edessä. ajattelin laittaa vielä yhden supercorsan , koska toi etu näyttää siltä et se vois ehkä kestää toisen takasen. ( oon tykänny kyseisistä), sen jälkeen oon myös miettiny vähän tiuhempaa kuviointia.... tai sit vaan pilot power 2ct:t. enemmän tulee kuitenki kaupungissa ajettua. mutta radalla olis kiva jos siellä hiekkaosuudella olis parempi pito... vaikeeta...
Sama homma edessä joko kuvioo lisää renkaaseen tai pilot power 2ct:t alle, ehkä valinta taipuu kuitenkin 2ct:n kannalle, mustat muovit on kanssa tilauksessa heti kun budjetti antaa myöden.

joo mäkin annoin periksi ja tilasin muovit eilen. saa nähdä kauan menee postissa. ei malttais odotella.

Renkaista puheenollen: Kannattaa muuten kokeilla semmoisia renkaita kuin Avon Distanzia. Noista on sm-versiot ja ne kestää ajoakin. Toimii soralla aivan loistavasti eikä ole mitään valittamista ollut asfaltillakaan. Renkuloilla ajettu nyt noin 3500 km ja etunen on kuin uusi. Takasessa on kulumaa, mutta siinäkin pintaa jäljellä ainakin vielä 2000 km:n matkalle, jos malttaisi ajella nätisti. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Avon Distanziat

cmas: Joku pohjapanssari kannattaa varmaan laittaa, kun soralla varmasti ajelet. Onnistunut kuva!

Jokos xlr8:lla on muovit kiinni?

cmas: Joku pohjapanssari kannattaa varmaan laittaa, kun soralla varmasti ajelet. Onnistunut kuva!

Ei oo muovit tullu viel
sad_orig.gif
. Ajattelin vaihtaa öljyt ja suodattimet samalla, kun laitan muovit. sit vaihtuu myös suodattimen kansi sellaiseen nätimpään. Pitää nääs laitella sit niitä oransseja pikku yksityiskohtia muuten mustaan pyörään, et tunnistaa vielä oikean merkkiseksi
smile_org.gif

No niin no. Varmaan kannattais... Kaikkee kannattais tehdä, mut ei oo kaikkeen rahaa. Ja harvoin mä oon missään ollu möyrimässä. Yleensä vaan ihan soratieajelua eikä metässä rämpimistä
smile_org.gif

perkeles! ei taida linkki toimia... en oo aikasemmin kuvia laittanu. yritetääs uudelleen...

On muuten komee peli perke*e. Noiden lämpösuojien uus väri sopii tohon teemaan paremmin ku alkuperäsen värisinä, priima!

Oliks noi muut kuvat otettu Lavangosta? Kylhän se kotari pikkasen ilmaa on saanu
cool.gif

aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. joo lämpösuojat maalasin ihan perus spraylla. toivottavasti kestää, eikä rupee kuplimaan. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??

On kyllä hieno! Täytyis tommonen akran pönttö hommata itsekin ja jotain teippiä katteisiin.. ehkä talvella, ellei ajele!

aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??
Mä olen menossa Lavangon motoradalle huomenna tiistaina töiden jälkeen. Olis hienoa nähdä SMC tositoimissa. Voin kuvata kännykkäkypäräkameralla menoa jos vain vanhalla LC4 enskamotolla pysyn perässä.

aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??
Mä olen menossa Lavangon motoradalle huomenna tiistaina töiden jälkeen. Olis hienoa nähdä SMC tositoimissa. Voin kuvata kännykkäkypäräkameralla menoa jos vain vanhalla LC4 enskamotolla pysyn perässä.
eiköhän sillä enskalla pysy . Mäkin ihan aloittelija vielä. kuulostaa kyllä hyvältä. huomenna vois mennäkin ajamaan. ite ehtisin sinne noin neljän- viiden väliin.

eiköhän sillä enskalla pysy . Mäkin ihan aloittelija vielä. kuulostaa kyllä hyvältä. huomenna vois mennäkin ajamaan. ite ehtisin sinne noin neljän- viiden väliin.
Mä ehdin sinne samoihin aikoihin, jos ei töissä tule mitään yllätyksiä.

Back