Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä vuotinen pyörä? 2013 asti pystyy Tune Eculla muokkaamaan kaasuprogressioita, siinä ei muuteta sytkää vaan kaasuläpän sähköistä ohjausta kuinka paljon kaasuläppä aukeaa ja miten nopeasti se reagoi kaasun kääntöön. 2014 malleista lähtien tätä ei pysty enään tekemään koska ruisku vaihtui toisen merkkiseen. 2012-2013 mallissa kaikki kolme asentoa on täysitehoisia, ero ainoastaan kaasuprogressiossa, aiemmissa malleissa 1-kartta on lussu, 2 vakio ja 3 agressiivinen. Omiin tein omat kaasuprogressiokartat jotka oli arviolta 28kw, 40kw ja täysiteho, samalla tein kytkimen ohjaustankoon millä sai vaihdettua kartat.
Kyllä mä uskoisin että linkin kytkimellä saa kartat vaihdettua koska sitä myydään map switchinä.
Kurapyörien foorumilta etsit Tune-Ecu viestiketjun ja luet sen ajatuksella, varsinkin AMa:n kirjoitukset ja linkit Advriderille.
Joo eli 2010 pyörä kyseessä. Olen sen lueskellutkin, mutta epäselväksi jäi se että ilmeisesti pyörään siis saa ladattua 3 eri FI ja EP karttaa, ja niiden numeroinnit voi itse valita? Eli vaikka paikkaan 1 laitan 25kw EP ja Fi mapin, paikkaan kaksi esim AMan, ja paikkaan 3 vaikka evo 1? Vai onko kaikilla noilla 3 asennolla pohjalla sama mappi, ja noihin 1-3 vain muutetaan sitä kaasuprogressiokarttaa jotta saadaan esim vähemmän tehoa? Täytyy vielä lukaista kerran tuo Tune-Ecu topic läpi, josko meni ohi tuo tieto vai eikö itsellä luetunymmärtäminen riittänyt![]()
Oikein ymmärretty, polttoaine/sytkäkartta pysyy koko ajan samana, vain ja ainoastaan läpän ohjausta muokataan. Jollain 25kw kartalla läppä aukeaa muistaakseni 40% ja voit halutessa itse muokata arvoja, se on sitten lähes loputon tie, mä hinkkasin omia karttoja viikkoja ennen kun ne tuli mieleiseksi. Sitten jossain vaiheessa läppäri tilttasi ja sinne meni ne kartat kun en kopioinut niitä mihinkään talteen. Voit laittaa minkä kaasukartan mihin tahansa kolmesta karttapaikasta.