KTM 990 T

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roadster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Roadster

New member
Onko noin niinkuin eräs testi toteaa?:
"If you want to make long distance journeys, you would be better off with a GS, but if you really want to do everything (touring, circuit, travelling, urban, off-road) then the KTM 990 SMT is the ultimate all-rounder as far as we are concerned."

Eli kaipailen käyttäjien kokemuksia KTM 990 SM T mallista.
 
Tähän asti SM-T on ollut loistava peli. Takana ei tosin ole kuin vasta 5tkm, joten kuotettavuudesta ei voi sanoa paljoakaan.  Edellinen pyörä oli BMW R1200ST ja ero Kottaraisen hyväksi on todella iso. Jousituksen laatu ja ajamisen ilo yleisesti ovat ihan eri tasolla. Ainoa harmillinen asia on moottorin kunnollisen vedon alkaminen vasta 4000 kierroksesta mutta eipä ole iso harmi sekään.

Kannattaa lukea viimeisimmän Moto1:n artikkeli aiheesta SM-T matkapyöränä. Siinä jutussa oli minusta SM-T:n ominaisuudet kiteytetty hyvin.
 
Tähän asti SM-T on ollut loistava peli. Takana ei tosin ole kuin vasta 5tkm, joten kuotettavuudesta ei voi sanoa paljoakaan.  Edellinen pyörä oli BMW R1200ST ja ero Kottaraisen hyväksi on todella iso. Jousituksen laatu ja ajamisen ilo yleisesti ovat ihan eri tasolla. Ainoa harmillinen asia on moottorin kunnollisen vedon alkaminen vasta 4000 kierroksesta mutta eipä ole iso harmi sekään.

Kannattaa lukea viimeisimmän Moto1:n artikkeli aiheesta SM-T matkapyöränä. Siinä jutussa oli minusta SM-T:n ominaisuudet kiteytetty hyvin.
Mitenkäs tuo taajama/kaupunkiajo sujuu? Väittävät olevan nykivää...

Onko tietoa moottorin kestosta - ulkomaisilla foorumeilla on jotain epäilyjä?
 
Hitaassa kaupunkiajossa smt ei ole parhaimmillaan. Levoton kaasu käsi voi aiheuttaa ongelmia; itse pidän etusormea etujarrukahvan päällä, rauhoitaa menoa.
 
Back
Ylös