• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM DUKE II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ValeRossi

New member
Duke II on alkanut nyt tosissaan himottamaan, ja haluisin tietoa millainen peli se on huoltaa! Eli missä kilometreissä,mitä pitää tehdä ja paljon noin suunnilleen maksaisi?
Myös tyyppivioista, jos sellaisia edes on, olisi kiva saada tietää?
Jos linjoilta löytyy omistajia, niin saa myös kehua ja haukkua ominaisuuksia!
biggrin.gif

ei kannata..koko vehe tärisee niin jotta tippuu hampaista paikat, ja plakit..
tounge.gif
Tosta pienestä miinuksesta huolimatta perkeleen kiva ajaa..

Itsekin erehdyin testaamaan ko. vehjettä sunnuntaina Bikeworldin koeajotilaisuudessa! Sviddu olipa aikuisella miehellä olo kuin pikkupojalla
tounge.gif
tounge.gif
Etunen ja takanen olivat eka kertaa minunkin ajolla kunnolla ilmassa ja onnistuin jopa keulimaan pidemmän matkaa kuin koskaan omalla mopollani! Ja ei sitten mitään j##sustelua kiitos
biggrin.gif
On ne niin hauskoja nuo smotot, että... Jos olisi ylimääräistä, niin heti kakkosmopoksi tuollainen tai krossivehje! Ääh - pitää lähteä harjoittelemaan keulimista omalla mopolla - tietenkin suljetulla alueella
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

1. Helvetin helppo ja hauska ajaa, liikenneympyrät ja hidastetöyssyt lähinnä huvittavat.

2. Motarilla teho loppuu täysin.. en usko, että virittäminenkään muuttaa tätä faktaa. Jos haluat isoja nopeuksia tai matkapyörän unohda Duke heti.

3. Pyörä on überhelppo hallita - Kokeilkaapa koeajaessanne hidasajoa tai ympyrän pyörittelyä ohjaus tapissa. Onnistui ainakin minulta ensiyrityksellä paremmin kuin aikaisemmilla mopoilla. Kikkailupuolesta lienee turha mainita edes, kumpikin rengas nousee helposti aloittelijallakin.

4. Penkki on kova ja mopo tärisee. Kaksipäällä ajettaessa kaikki hyvät puolet vähenevät + tärinä häiritsee enemmän.

5. Mopo on korkea - lyhyempien kuskien kannattaa ottaa huomioon.

6. Mutkikkaalla tiellä parhaimmillaan - tällä voi helposti härnätä kaksi kertaa tehokkaampia.

7. _Rankemmassa ajossa_ syö öljyä. Kannattaa huomioida tämä, sillä öljytilavuus on alle 2-litraa ja öljy on helposti _todella vähissä_.

8. Iskarit & jarrut ovat laatutuotteita - ei mitään valittamista..

9. Tärinästä katkenneita osia: Pakoputki (todella karua alle 7tkm ajetulle pyörälle), takavilkut, rekisterikilpi...

10. Ilmeisesti jo tehtaalla väärin asennettu nopeusmittarin vaijeri katkesi 1tkm jälkeen. Päivän kruunasi ajovalopolttimen hajoaminen räjähtämällä paloiksi...? (Polttimoa ei sitten löydy joka paikasta hyllystä)

11. Kerran jättänyt tielle (Ei muuten ole kivaa, kun japsipyörät ei ole koskaan tuota minulle tehneet). Valmistusvikaa (?) induktiokelassa kertoivat syyksi..

12. Hassun katten ajovalojen alapuolella on tarra... vähän foliomainen.. ÄLÄ poista sitä, vaikka alkaisi vähän harottamaan.. Käkikellomaan insinöörit ovat tehneet valoista ikäänkuin suurennuslasit, jotka sulattavat katteen ilman noita ?!??!?

13. Moniin muihin ei-kilpa-supermotoihin verrattuna kevyt & tehokas.

15. Huoltoväli 5tkm. Öljyjen & suodattimien (2kpl) vaihdosta kerrotaan ohjekirjassa ainakin pari sivua.. Kerrassaan uskomaton toteutus..

16. Soralla vakaa ja hyvä viedä. Valitse kuitenkin virallinen sm-malli jos soralla tulee enemmän ajettua.

17. Ulkonäkö on vakiona intohimoja herättävä.. Maski / putket penkin alla jne.. Lähes kaikki pitävät.

Olisin jo "pikkuvikoihin" leipääntyneenä suutuspäissäni vaihtanut, mutta kun on vain niin pirun mukava ajaa..

Omasta edesmenneestä Duke 2'sta ainoa vika oli yksi O rengas joka rispaantui öljyntäyttöaukosta, eli itsellä ei mitään pahaa sanottavaa.

Kävin myös koeajamassa DUKEA ja tärinästään huolimatta aika makea
tounge.gif
laite.Tästähän jäi pahempi kuume hankkia kotari talliin ja ajoon.Tulipahan sitten todellinen supermoto helmi myyntiin tuonne Yamaha centteriin muutamaksi päiväksi,eipä ehtinyt olla sen pidempää olla kun se siirtyi minulle.
Nyt noin viikon ajelun jälkeen olen todella tyytyväinen LC 4 supermoton omistaja
biggrin.gif
. Mielestäni supermoto ei tärise yhtälailla kuin Duke ja pidän leveämmästä stonngasta,lisäksi supermoto tuntuu ketterämmältä kuin tuo Duke,tosin koeajoni Dukella oli aika lyhyenlainen mutta mukavan tärisevää menoa se oli.

Kävin myös koeajamassa DUKEA ja tärinästään huolimatta aika makea
tounge.gif
laite.Tästähän jäi pahempi kuume hankkia kotari talliin ja ajoon.Tulipahan sitten todellinen supermoto helmi myyntiin tuonne Yamaha centteriin muutamaksi päiväksi,eipä  ehtinyt olla sen pidempää olla kun se siirtyi minulle.
Nyt noin viikon ajelun jälkeen olen todella tyytyväinen LC 4 supermoton omistaja
biggrin.gif
. Mielestäni supermoto ei tärise yhtälailla kuin Duke ja pidän leveämmästä stonngasta,lisäksi supermoto tuntuu ketterämmältä kuin tuo Duke,tosin koeajoni Dukella oli aika lyhyenlainen mutta mukavan tärisevää menoa se oli.
Onnea kottaraisen omistajalle !

Duke vs SM - Eroa ei ole paljoa, mutta SM mallissa on ainakin järeämpi keula = Kannattaa harkita jos meinaa hypätä hidastetöyssyistä todella kovaa
bowdown.gif

SMC:tä,SM:ää & Dukea kokeilleet totesivat, että Duke on kuitenkin kannattava jos vähänkään meinaa pidempää retkeä ajaa (huom: saattaa johtua renkaista pelkästään ?)

Itellä kans kiikarissa DukeII mutta täytyy sanoa että halpoja ne ei ole. Noilla hinnoillahan saa jo ihan oikean moottoripyörän
smile_org.gif

Voi jessus että oli kyllä hauska peli! Kävin sellasen koeajamassa eilen.
062802moto_prv.gif
Harmi vaan että motoraumalla ollut -o3 vm yksilö oli hieman nuhruinen. Edellisen omistajan jäljiltä rek. kilpi oli umpisolmussa, kumit loppu, takavalo korjattu jollain liimavirityksellä ja äänenvaimentimet olivat hankautuneet ulostuloista
eek.gif
ja ketjut sekä rattaat olivat ehtoopuolella. Lisäks pikku kolhuja siellä ja täällä.

Vähän on vissiin saanu sikaa mutta siihen noi pelit on kyllä tehty.
Kireempi nokkakin oli kuulema vaihdettu ko. peliin ja täytyy sanoa, ettei omalla ducatilla olis kyllä ollut ollenkaan jakoa viivoilla. Hitto että voi olla palat kohdallaan tossa koneessa. Mä en muista koska mulla olis ollu yhtä hauskaa pyörän selässä
buttrock.gif
(ellei crossipyörällä ajoa lasketa) Kilsoja oli 18tkm mutta hieman arveluttaa että missä kunnossa kone on jos se on saanut kunnolla sikaa... Onko noissa jotain tiettyjä sudenkuoppia jotka tarttis tietää?

ei kannata..koko vehe tärisee niin jotta tippuu hampaista paikat, ja plakit..
tounge.gif
Jep..kävin ajamassa viime torstaina...Hirvein pyörä mitä olen koskaan ajanut!!!
confused_orig.gif
..odotin vain koska koeajo loppuu..
bawling.gif
..juuri ennen olin ajanut 950SM:n ja SD 990:sen.....pudotus oli liian kova tuohon....mut siis muutenkin...aivan hirveä..
033102ass_1_prv.gif
.. 950SM taas on aiheuttanut outoa omistamisen halua....näin siitä viime yönäkin unta...prkl ku maksaa....mut siinä on upea pyörä!
inlove.gif

Ellei onnistu konstaapelile selittämään, että kykenee hallitsemaan pyörää täydellisesti joko etu tai taka pyörällä tai sitten molemmilla ajaen
idea3.gif

hieman himoittaa hankkia tuollainen ktm duke II.

mahtaako syystarjouksia olla jo liikkeissä ??

niin ja mitä tuohon tärinään tulee niin mun mielestä tuo 640 lc4 smoto ei tärise paljon yhtään. ainut että tollasissa 130/140km/h nopeuksissa alkaa kämmeniä kutittamaan
biggrin.gif
mutta siis alussahan tuo tärinä tuntui mutta nyt se tuntuu olevan hävinnyt lähes kokonaan. ja tottakai se tärinä tuntuu pahalta jos sellasen matkasohvan jälkeen kokeilee.

Back