Täältä löytyy lisää asiasta, mutta laitampa hieman omia kokemuksiakin peliin.
Itsellä kuuden kesän kokemus -02 ja -05 vuosien LC4 supermotoista ja tuo Duke3:n moottori on ihan erilainen ainakin orkkis vaimentajalla. Pitää kierrättää melkein neljään tonniin ennen kuin mitään tapahtuu. Noilla mun vanhemmilla peleillä pystyi ottamaan melkein nolla vauhdista pelkällä kaasulla eturenkaan ylös (ja tämähän ei siis tarkoita, että minä olisin niillä keulinut).
Ei ainakaan tuolla mun koe-ajamalla Duke3:sella voinut sellaista tehdä. Ketterältähän se tuntuu niin kuin supermotot konsanaan.
SMC:tä en ole kokeillut, mutta voisin veikata, että ei ruuti lopu kesken varsinkin, jos vaihtaa avaramman vaimentajan.
Kannattaa käydä itse koe-ajamassa kummatkin mallit. Itse luultavasti kallistuisin SMC:n puoleen, koska ei tolla Duke3:sellakaan matkaa juuri sen mieluummin aja kuin tolla SMC:llä.
Kyllä sitä itsekin vielä välillä haikailee supermoton perään.
Ja innolla odotan, että pääsen kokeilemaan Duke3:sta, jossa avarampi vaimentaja ja ruiskukartan päivitys jolloin vasta tietää lopullisesti, että minkälainen epeli euro3 kuoren alta löytyy.
Kummassakin omassa LC4:ssa tosiaan oli avarammat vaimentajat ja kaasarit säädetty paremmin niille sopivimmiksi, josta syystä tietty kaasuun vastaavuuskin oli hieman erilainen.