Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hyvää alkanutta vuotta!
Onko kukaan vaihtanu Duke 3:seen välejä? Ajattelin korvata alkuperäiset 16/40 välit 15/42 väleillä. Jos tuollaisen tempun tekee, niin täytyykö ketjuille tehdä jotain?
Ja onko tuo perus ketju kokoa 520?
Ihan kohtaha sitä jo pääsee ajaakki
Kiitos jo etukäteen.![]()
Mulla oli Dukessa ostaessa 16/52 välit, ja on vieläki![]()
mutta hankittuna on jo taakse 42-ratas jonka laitan kiinni heti kun rupee olee kelejä. Toi 52 taakse on vähä liikaa, motarille ei kiinnostaa ollenkaa mennä kun satkun vauhdissa rupeaa kierrokset oleen aika tapissa.
Veikkaan että 42 taakse on aika passeli.
Uus ketjukin on tossa niin joo 520 se on.
HAHAHA... Ai niin mitkä välit? Mä oikeesti repesin ku luin ton. Et vissii uutena ostanu? Siin on vissii hytti pystys kaasust joka vaihteel noil väleil? Lueskelin tost - > www.gearingcommander.com ni aika on moiset välit sit sellaset jo.
Et oo siis vaihtanu eturatasta? Onkohan helppo kiskoo irti, takapää nyt lähtenee kohtuu helposti.
En ostanu uutena, kyllä noilla väleillä keula nousee ihan vahingossakin kun vähänkään rivakammin kiihdyttelee. ihan hauska kaupungissa mutta silti aivan järjetön. Ton laskurin mukaan 52 takarattaalla ottaisi huippuja 142, itse sain 145 eli aika lähelle.
Eturatasta ei ole vaihdettu, enkä vaihda. Laitan taakse vaan 42 ja kokeilen miltä tuntuu. Tuskin on kovin vaikeeta eturatastakaan vaihtaa.
Kenellä mahtaa olla mun vanha musta/valkonen Duke III? Sen verran tiedän että joensuussa majailee.

Mitenhän yltää töppönen maahan kun pituutta vain 163cm...himottas tuollainen III Duke hankkia.Varpaat yltää SM dertsin päällä maahan.Löytyykö tuohon matalampaa penkkiä tms.?