Jääkone
New member
Hankala noista seamless laatikoiden versioista on pysyä kartalla, ellei pidä jokaisesta tietorippeestä päiväkirjaa. Tehdas ja satelliittihondillakin on ollut ylös ja alasvaihtoihin taipuva seamless laatikko kaikkein pisimpään. Tehdaskuskeilla tuo taisi ylös ja alasvaihdoissa olla käytössä jo 2014 aikana.
Yamahan puolella tehdaskuskit on saanut nauttia tämän kauden ylös ja alas vaihdoista tuolla laatikolla, kun taas muistaakseni satelliitti Yamahan kuskit aloittivat kauden seamless laatikon vanhemmalla versiolla missä vaihdot 2-6 toimivat seamless periaatteella, mutta alaspäin ja 1-2 väli "perinteisesti".
Tehdas ja satelliittiducatien osalta mulla ei ole (ilman googletusta) mielikuvaa, että ajavatko identtisillä laatikoilla, vai onko tehdaskavareilla käytössä uudemmat laatikkojen kehitysversiot. Open luokan pyöristä tuo seamless vaihdelaatikko on tainnut systemaattisesti puuttua ihan kustannustekijöistä johtuen. Suzukillakin toi seamless kehitys näyttää olevan ihan alkutekijöissään (edellisten viestien mukaisesti Maverick sai ottaa siitä ensipurasun viikko pari sitten Sepangissa), joten KTM kehityksen ja sarjaan tulon kannalta niillä on kyllä erittäin hyvä etsikkoaika meneillään ja mahdollisuudet saada pyörä kilpakumppaneihin verrattuna huomattavasti paremmalle tasolle, mitä viime vuoden säännöillä olisi ollut mahdollista.
Yamahan puolella tehdaskuskit on saanut nauttia tämän kauden ylös ja alas vaihdoista tuolla laatikolla, kun taas muistaakseni satelliitti Yamahan kuskit aloittivat kauden seamless laatikon vanhemmalla versiolla missä vaihdot 2-6 toimivat seamless periaatteella, mutta alaspäin ja 1-2 väli "perinteisesti".
Tehdas ja satelliittiducatien osalta mulla ei ole (ilman googletusta) mielikuvaa, että ajavatko identtisillä laatikoilla, vai onko tehdaskavareilla käytössä uudemmat laatikkojen kehitysversiot. Open luokan pyöristä tuo seamless vaihdelaatikko on tainnut systemaattisesti puuttua ihan kustannustekijöistä johtuen. Suzukillakin toi seamless kehitys näyttää olevan ihan alkutekijöissään (edellisten viestien mukaisesti Maverick sai ottaa siitä ensipurasun viikko pari sitten Sepangissa), joten KTM kehityksen ja sarjaan tulon kannalta niillä on kyllä erittäin hyvä etsikkoaika meneillään ja mahdollisuudet saada pyörä kilpakumppaneihin verrattuna huomattavasti paremmalle tasolle, mitä viime vuoden säännöillä olisi ollut mahdollista.
) tolla pyörällä oltais otettu voittoja tällä kaudella useita ja oltu mm sarjassa vähintään podiumilla. taitaa 2015 mallinen Ducati olla itse asiassa absoluuttisesti ja Y/H pyöriin verrattuna paras pyörä mitä italialaistehdas on pystynyt tekemään vuosikymmeneen.