KTM lc4 690 Supermoto?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos pyörässä on Akran kartta, voiko siihen laittaa vakiovaimentimet? Alkukäyrä myös vakio. Vai meneekö liian rikkaalle ja alkaa rikkomaan paikkoja? Onko kukaan käynyt säädättämässä pyörää vakioputkistolla ja ilmanotolla?

Jos ei voi, onnistuuko vakiovaimentimien tyhjennys niin, että ne hengittäisi paremmin, jolloin Akrakartta toimisi?
 
Viimeksi muokattu:
Otin ne pari piuhaa irti, jotka rajoittaa kakkos ja kolmos vaihteen tehoja. Samalla tuli avarrettua vähän ilmaboxia. Kohta testailemaan vaikutuksia ja suunta kohti keppanakellaria pikkuteitä pitkin.
 
Kukkuluuruu kotkattaria käskyttävät kanssakulkijat!
Menin ja vaihdoin pikku-musukini pikku-vikaiseen 690prestigeen, ja vähän kaupanteon jälkeen se odotetusti alkoi herjaamaan bensapumpusta (4pitkää ja 1lyhyt FI)..:WAZAAP: Siispä tässä tiedustelisin onko muilta mennyt bensapumppua, onko ainoa vaihtoehto hakea marmoritiskiltä uusi alkuperäinen(vajaa 400e, ei hötsittäs), kukaan kyhännyt amismallia?
Tankin nappasin irti, ja pumppuun liittyvät vipstaakkelit notkottavat tankin rei'istä pihalla valmiina odottamaan toimenpiteitä..
Muuten on oikein makia laitos! Ulkonäköä on vähän ruuvailtu omaan silmään menevämmäks, ja tekniikkapuolella g.p.r:n putki, vv-suodatin, päivitetyt kartat ja välejä ruuvattu (16/45). Laitan photoa heti ku on takasin ajossa! :orgmp2:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä, onkohan joku vaihtanut KTM 690 SM -r nakkenakuttaja keulan SMC malliseen?
Mitähän kaikkia osia tuossa pitää vaihtaa? vai riittääkö ihan vain lokasuoja ja valomaski?
Ja jos ohjetta jostain moisesta projektista löytysi, olisi kyllä mahtavaa.

Kiitos jos etukäteen.
 
Heipä, onkohan joku vaihtanut KTM 690 SM -r nakkenakuttaja keulan SMC malliseen?
Mitähän kaikkia osia tuossa pitää vaihtaa? vai riittääkö ihan vain lokasuoja ja valomaski?
Ja jos ohjetta jostain moisesta projektista löytysi, olisi kyllä mahtavaa.

Kiitos jos etukäteen.

Etköhän loksun ja maskin vaihdolla jo aikas pitkälle pötki. Mittariston johtoja hieman joudut sovittelemaan, tai sitten siirryt mankiaikoja verestäen sigmaan :D
Omaan(nyt jo entiseen) kuusysikymppiin oli edellisen omistajan toimesta ruuvattu Polisportin supermotomuoveja kiinni, toteutus ei ollut ihan näyttelykelpoinen mutta menetteli. Alkuperäistä keulakatetta oli rälläköity mittarin ympäriltä, ja siihen sitten soviteltu maski nippusiteillä ja parilla ylimääräsellä muovilätkällä. Muuten oli hyvä, mutta valokuvio sojotti aikalailla alas, ja maski jäi turhan kauaks tangosta. Oli tarkotus purkaa pois, mutta vaihtokaupat natsas ni jäi uuden omistajan toteutettavaks :bye:
 
Osaiskos täällä kukaan neuvoa kun omassa dukessani sattui sellanen ongelma, että virrat menee päälle mutta starttia painaessa kuuluu vaan naks ja mittaristo nollautuu. Sit kuulin että johtuu akun alhasesta jännitteestä ja latasin akun ja laitoin kiinni pyörään uudestaan. Noh eipä tullu pyörään virtaa ollenkaan ku poltti pääsulakkeen jostain syystä. Nyt on uusi pääsulake ja kiinnitin akun, mutta edelleen poltti sulakkeen. Kokeilin vaihtaa sulaketta kun akku oli kiinni niin poltti senkin suoraan. Osaiskos kukaan neuvoa et miks polttaa pääsulakkeen?
 
Back
Ylös