• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM miitti (PK -seutu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattipoeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset täältäkin päin. Loppupään reitit olivat aivan uusia meikäläiselle. Jos mutkat on hyviä, niin ei kait sillä niin väliä jos hiukka eksyy
thumbs-up.gif
. Jatkossa ainakin minun puolestani olisi ihan jees, jos arkisin lähtö olisi sovittu 18.00, jottei ihan tuulispäänä tarvitse vedellä duunista.

690SMC

Noni videoaki iha saatu
smile_org.gif
 Paljos muute anto äRRä tuosta prätkäpajan penkis? oma normi SD 135,x hp ja 124,x nm. Ensi viikol uusiksi
smile_org.gif
Saakohan nuit miun kilpiä editoitua poies? :P

Tarkoitus oli tulla mukaan mutta myöhästyin sen verran etten olisi ehtinyt kokoontumispaikalle, joten lähdin itsekseni mutkateille toivoen että pölähdätte vastaan jostain. Niin ei kuitenkaan tällä kertaa käynyt, mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten.

Olipas sitä taas jäässä eilen, välillä teki pahaa pysyä vauhdissa mukana  
sad_orig.gif

Oli muuten kohtuullinen tinnitus kotiin päästessä
biggrin.gif

Jos muuten jollain on paperilla 660 smc:n sähkökuvia, kiitollinen olisin lainasta.

Prkl itteltä jäi kans väliin. Ens Kerralla pyrin olemaan porukassa mukana. Voisin koittaa ottaa järkkäriä mukaan, ni sais tallennetua pikkusen fotookkeleja.

Noni, kuulostaa loistavalta :P Oisko se ens viikolla sitte Ti tai Ke iltana reissun paikka? Torstaina porukka varmaan jo lähtee reissun päälle, jos on lähtäkseen
smile_org.gif

Ti ja Ke on mulla säbä treenit aina ja sit ensiviikol viel ma ja ti menee särkänniemessä, mut ajakaa varovasti ;)

Mulla takagummi auton paksissa kun pääs loppumaan
omg.gif
varmaankin keskiviikoksi saisin uuden..

Itellä näyttää vähä huonolta tämä viikko. Pitää jussiksikin lähtä tuonne Oulun seudulle näemmä ajeleen :P

Ei tällä viikolla onnistu mulla. Tiistaina Ahvenistolle, jos pääsin nyt editoiduilla db-killereillä äänistä läpi ja keskiviikkona on AC/DC.  
buttrock.gif

Jussin jälkeen vois olla hyvä. Itselle käy kaikki muut paitsi tiistai ilta.

Hävytön vanhan threadin pompautus tähän väliin, eli vielä kerkeis heittää lenkkii pk-ympäristössä ennenkuin talvi ehtii tännekin asti. Tänään kuulemma tulee jotain veden liukkaampaa olomuotoa taivaalta, mutta esim. ke/to näyttäis jo paremmalta:

http://foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Helsinki

Valon ja lämmön puute sanelee että homma pitäs alottaa hetipian toimistoajan jälkeen ja reitti jättää lyhyemmän puoleiseksi. Aiemmin käytetty bembolen kahvitupa olis passelisti 18 asti auki että esim. siitä vois lähteä liikkeelle:

http://www.suomenkalastusmatkailu.fi/bembolenkahvitupa/

Kiinnostuneita? Jos toi lumi kestää ke/to asti, ei hätää, tammikuussa se ajokausi vasta loppuu täälläpäin...

Juurikin eilen kävin viemässä SD:n talvisäilytykseen.

Keväällä sitten uudestaan mukana.

Supermotolla ajelisikin vielä pitkään. Muutama vuosi sitten ruotsalais turistit katto vähän pitkään, kun päästelin joulukuun loskamössössä LC4 supermotolla.
smile_org.gif
Mutta toi Superduke on vähän turhan raskas moisille keleille.

Kiinnostuneita? Jos toi lumi kestää ke/to asti, ei hätää, tammikuussa se ajokausi vasta loppuu täälläpäin...
Torstain keli vaikuttaa vielä kohtuu lupaavalta, vois lähteä vielä kerran vetäsee. Mutkatiet oli vaan jo aika ikävästi märkien lehtien peitossa mutta kai niitä ajettaviakin vielä on.

Edit. 15.10. On sen verran tiet illasta varmaan kuurassa että jätän luistelun väliin tällä kertaa. Joutuu ajoittamaan ajot päiväsaikaan. Ei oo kovin all-round tuo RC8, minun käsissäni ainakaan
smile_org.gif

Tänä vuonna muistetaan olla tarpeeksi ajoissa tämän järjestämisessä että kaikki kerkee mukaan  
biggrin.gif
Hieman sitä jo odotteleekin.

Jos ei suuremmin lunta työnnä niin eiköstä tuossa Huhtikuun puolenvälin jälkeen voisi jo jotain harkita ?  
062802moto_prv.gif
jos ei ukoilla ole ihan laitteet levällään tallissa..

Kun sais noi jarrusatulat takaisin pyörään, uudet renkaat, ketjut ja rattaat asennettua niin voisi kyllä harkita osallistumista. Ehkäpä juuri huhtikuun puolenvälin hujakoilla...

Mukana kuin peräpukama! Itse tulen Thaimaan lomalta tuossa 18.4. joten varmaankin sillä viikolla haen pyörän varastosta.

Pitää varmaan vähän taas opetella alussa ajeleen, että saa taas normaaliin tapaan hytin pystyyn ja voi huoletta ajella
smile_org.gif

Tänä vuonna muistetaan olla tarpeeksi ajoissa tämän järjestämisessä että kaikki kerkee mukaan  
biggrin.gif
Hieman sitä jo odotteleekin.

Jos ei suuremmin lunta työnnä niin eiköstä tuossa Huhtikuun puolenvälin jälkeen voisi jo jotain harkita ?  
062802moto_prv.gif
jos ei ukoilla ole ihan laitteet levällään tallissa..
Jaahans. No mun Herttua kasautuu (on jonkun verran kasattavaa) ilmeisesti perjantaina monen oluen, raskaamman musiikin ja vittuilun merkeissä. Saas nähä ehtiikö muovit maalarilta kinkereihin. Saunotaan koko yö ja hakataan lopuks vaimo ihan fiiliksen vuoks. Sitte alkaakin olemaan kauden alkajaiset paikallaan
biggrin.gif

Ei vaan, miitti pystyyn juurikin noihin aikoihin. Paahan viestiä Ana ennen ku tuut, että ehtii kunnolla heräämään
cool.gif

Pyörä kasassa ja ajossa jo viikon verran, joten kyllähän sitä on kykeneväinen osallistumaan... tai riippuu toki päivämäärästä

Back