• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ktm:n huoltovälistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intinaz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

intinaz

New member
Ktm:n huoltovälistä

Mitäköhän haittaa voi olla, kun nyt reissun takia kakkoshuolto(LC8 kone) toteutuu noin 9500-10tkm kohdalla? Ei ehtinyt saamaan huoltoa ajoissa. Öljyä on lisätty, ketjut kiristetty ja muutenkin huollettu kyllä itse pyörää tonnin huollon jälkeen.

Jos kerran pyörästä pidetään muuten aktiivisesti huolta, niin ei yhtään mitään?

Mitäköhän haittaa voi olla, kun nyt reissun takia kakkoshuolto(LC8 kone) toteutuu noin 9500-10tkm kohdalla? Ei ehtinyt saamaan huoltoa ajoissa. Öljyä on lisätty, ketjut kiristetty ja muutenkin huollettu kyllä itse pyörää tonnin huollon jälkeen.

Tuskin mitään, öljyt vaihtaisin itse muutenkin tiheämmin kuin huoltoväli ilmoittaa. 690 Enduroon vaihtelen 2500 km välein öljyt ja 990 superdukeen on nyt mennyt 400-500 km välein nyt kun radalla ajellut..

-Matti

Öljyjä en nyt ole ehtinyt vaihtamaan tonnin huollon jälkeen, muuten kyllä tosiaan pidetty huolta. Aika tiuhoilta tuntuvat kuitenkin nämä KTM:n huoltovälit...

Riippuu ihan ajotyylistä.. näitä kun harvoin pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Eli ne on ajettavaksi tarkoitettu :)

Takuu taitaa raueta kun huoltoväli ylitetty? Tosin ei sitä muutenkaan ole kuin pari kuukautta jäljellä.

Täytyy ruveta noita öljyjä vaihtelemaan itse ja usemmin, ajattelin teettää vielä pari kertaa huollot liikkeessä, että saa leimat, lähinnä jälleenmyyntiarvon takia(jos tuota nyt tarvitsee enää vaihtaakaan :) )

Tämä ei suoraan liity tähän, mutta aika harvaan tuossa Adventureen vaihdeltu öljyjä ja muuta, tosin johtuu tietty olosuhteista: http://www.the-great-adventure.fr/wordpress/?page_id=14&lang=en

Itsellä siis Superduke

Takuu taitaa raueta kun huoltoväli ylitetty? Tosin ei sitä muutenkaan ole kuin pari kuukautta jäljellä.

Täytyy ruveta noita öljyjä vaihtelemaan itse ja usemmin, ajattelin teettää vielä pari kertaa huollot liikkeessä, että saa leimat, lähinnä jälleenmyyntiarvon takia(jos tuota nyt tarvitsee enää vaihtaakaan :) )

Tämä ei suoraan liity tähän, mutta aika harvaan tuossa Adventureen vaihdeltu öljyjä ja muuta, tosin johtuu tietty olosuhteista: http://www.the-great-adventure.fr/wordpress/?page_id=14&lang=en

Itsellä siis Superduke

Kyllähän tuotakin on uitettu ties missä tuota adventurea ja likasissa olosuhteissa ajettu. Hyvin on kyl kestäny :D

Kannattaa vaihtaa itsekin öljyjä, varsinkin tuoreessa pyörässä. Tuossa kuva miltä 556 km kohdalla öljytankin siivilä näytti. Lc8 on hyvä roskanpoisto öljynseasta ja propun magneettikin tekee oman tehtävänsä tehokkaasti. Kuivasumpun riemuja.

Liitetiedostot

• lc8 suodatin.jpg
    lc8 suodatin.jpg
    6 KB · Katselut: 154
:häähää:Mitäs öljyä työ käytätte noissa lc8? Mikä paras öljy laittaa?Ite käytän castrollin parasta mut toiset ei pidä sitä hyvänä vaikka ktm suosittelee sitä..Eikös se vaihtoväli öljyissä oo 7500km ?:orgmp:

:häähää:Mitäs öljyä työ käytätte noissa lc8? Mikä paras öljy laittaa?Ite käytän castrollin parasta mut toiset ei pidä sitä hyvänä vaikka ktm suosittelee sitä..Eikös se vaihtoväli öljyissä oo siinä 7500km ku ?:orgmp:

Back