Ktm rc8

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ricky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se sieltä penkin alta löytyy, pitkä musta rasia

Jep jep, löytyi, mutta edellinen omistaja on siirtänyt sulakeboxin takakatteen alle. Sieltä oli sulake palanut, joka nyt vaihdettu. Ongelma on nyt että lyhyet ei pala sulakkeen vaihdon jälkeen, valo vaihdettu, virtapiiri on kunnossa, mutta jännitettä ei tule. Mistä mahtaa löytyä lyhyenvalonrele, ja minkälaista mötikkää etsin?
 
Mahtaisko joku viisas kertoo, mitä kautta noi sas romut sais purettua? Vai onko kuinka iso homma....
 
Vanha suola janottaa, onko joku innostunut luopumaan omasta RC8(R):stä? Tuutatkaa rohkeasti yv:tä :)
 
Kauhean rankkaa kaivella arkistoja, joten heitetään kysymystä ilmoille. Mitä quickshiftereitä RC8 kuskit olette laittaneet omiin yksilöihinne? Onko asennus duunina vaativa?

Ja perään kysymys, onko suosituksia jostain tietystä luistokytkimestä, jos tuota puolta lähtee päivittelemään?
 
Ja perään kysymys, onko suosituksia jostain tietystä luistokytkimestä, jos tuota puolta lähtee päivittelemään?

Mulla oli STM luistokytkin toimi hienosti, tätä Kallion mekatsu silloin suositteli. " Muut ei siellä kestä".
 
Moi. Kävin tänään koeajamassa -08 RC8:n, ihan ostoaikeissa :;): Eka ehkä vartti menikin ihan naureskellessa kun ajelin maantietä ja motaria mutta takas kaupunkiin tultuani arvelin tehdä vielä pienen lenkin jolloin ongelmat alkoivat. N. 50-80 km/h vauhdissa alkoi esiintyä todella tuntuvaa nykimistä jota ei millään voi laittaa Kotarin ”luonteenomaisen” kulmikkuuden piikkiin. Tuntui melkein kuin olisi ollut polttoaine loppumassa tjms. Sama ilmiö toistui vaihteilla 2-4, isommilla en noissa nopeuksissa viitsinyt vedättääkään. Loppuhuipentumana viimeisiin valoihin tullessani kierrokset jäivät koholle niin etten saanut edes vaihdetta päälle. Piti sammuttaa pyörä valoihin jolloin uudelleen startattuani kierrokset onneksi jäivät normaalille tyhjäkäyntitasolle ja sain vaihteen päälle ja matkaan :D

Kokemuksia/veikkauksia mitä tapahtui? Liittyikö koneen lämpenemiseen koska alku meni niin smoothisti kun nyt Kotarilla voi smoothisti mennä :D Ja mikä ylipäätään aiheuttaa moiset ongelmat? Voisiko olla joku maadoitushäikkä tjms. Bensaa siis oli :D eikähän se nyt ainakaan sitä kaasun jumittamista selittäisi.. Pyörä jäi toistaiseksi liikkeeseen, selvittävät (kai) mistä johtuu.. vikavaloja ei syttynyt.
 
Moro. Yritin tune ecun sivuilta ettiä kotariin mappeja niin löydy mistään??? Jotain tiedostoja viä löyty kauheella haulla mut mitään selvitystä mikä kartta kyseessä....
 
Muistelen jostain lukeneeni että Kotarin suunnasta olisi vaadittu Tune-ecua poistamaan heidän kalustoonsa passelit kartat jakelusta.
 
Muistelen jostain lukeneeni että Kotarin suunnasta olisi vaadittu Tune-ecua poistamaan heidän kalustoonsa passelit kartat jakelusta.

No niimpä tietysti!!! Mahtaako kellään olla tietoo oliko siellä millä numerolla rc8r -09 virikarttaa

Vai täytyisköhän pyörä raahata penkkiin.... Onko suosituksia missä sais kunnon säätöihin pirkanmaalla?
 
Sastamalasta Woimatallilta kannattanee kysäistä. On noiden Kotarin ruiskupelien kanssa pulannut ja dynokin löytyy.
 
No niimpä tietysti!!! Mahtaako kellään olla tietoo oliko siellä millä numerolla rc8r -09 virikarttaa

Vai täytyisköhän pyörä raahata penkkiin.... Onko suosituksia missä sais kunnon säätöihin pirkanmaalla?


Mun rc8r säädettiin bikedoctorilla keväällä. Eipä millään valmiskartalla se juuri parane.
 
Generally speaking
Stock map carries 1,2,3 gear restrictors that subdue advance spark, so the need to remove stock map for a track map is in itself better.
Spark advance can go + in places, F-L selection can be tweaked to produce F map grunt...... Ofcourse f maps can be tweaked. And everyone's favorite setting the 2nd throttles to eliminate them.
 
Olisko kellään käryä minkäkokoinen takaratas mahtuu normi ketjuille jos edessä 16 piikkinen eli - 1

Oon pohtinu sopivia välejä alastaroon ja arvonnas olis 42 tai 43 mut täytys mennä vakiketjuilla....
 
Miten olette hoitaneet keulan noston jäähdytysjärjestelmän ilmausta varten?

Näyttää olevan paisari tyhjä. Onko hyvää arvausta mitä tavaraa -08 RC:ssä on? :blink: Manuaali pyytää käyttämään Motorexin tavaraa jota on ilmeisesti kahta erilaista.
 
Miten olette hoitaneet keulan noston jäähdytysjärjestelmän ilmausta varten?

Näyttää olevan paisari tyhjä. Onko hyvää arvausta mitä tavaraa -08 RC:ssä on? :blink: Manuaali pyytää käyttämään Motorexin tavaraa jota on ilmeisesti kahta erilaista.
M5.0 Nestettä näyttäis olevan tallin hyllyssä, sinivihreää tavaraa, M3.0 taitaa olla punaista.

Täytin pyörä rampilla keula ylhäällä ja muutama sekunti kerrallaan käynnissä ja välissä syylari täyteen. Pumppu pyörii kun kone käy ni saa ilmat pois noinkin. Taaemman pytyn ilmausnippa tais olla aluksi auki ennen käynnistelyä.

Paisari jos on tyhjentyny ni todnäk vesipumppujumppa pitäis tehdä. Olikos '08 mallissa vielä se ruikkureikä pumpun kotelon kyljessä, siitä ruikkii yleensä jäähdystysnestettä kun stefa vuotaa.
 
M5.0 Nestettä näyttäis olevan tallin hyllyssä, sinivihreää tavaraa, M3.0 taitaa olla punaista.

Täytin pyörä rampilla keula ylhäällä ja muutama sekunti kerrallaan käynnissä ja välissä syylari täyteen. Pumppu pyörii kun kone käy ni saa ilmat pois noinkin. Taaemman pytyn ilmausnippa tais olla aluksi auki ennen käynnistelyä.

Paisari jos on tyhjentyny ni todnäk vesipumppujumppa pitäis tehdä. Olikos '08 mallissa vielä se ruikkureikä pumpun kotelon kyljessä, siitä ruikkii yleensä jäähdystysnestettä kun stefa vuotaa.

Pari vuotta sitten jo tehty kuittien mukaan. Kuinka usein tuo tulee eteen?
 
Pari vuotta sitten jo tehty kuittien mukaan. Kuinka usein tuo tulee eteen?
Nyt kun muistelee niin näissä alkupään malleissa oli ongelmaa siinä kytkimen kopassa missä se vesipumpun koppa on kiinni. Joku ongelma tiivisteiden istuvuuden kanssa jos en ihan väärin muista, korjautuu vaihtamalla se koppa reiättömään versioon. Kuukkeloimalla lie löytää aika paljon juttua, sopiiko omiin oireisiin.
 
Nyt kun muistelee niin näissä alkupään malleissa oli ongelmaa siinä kytkimen kopassa missä se vesipumpun koppa on kiinni. Joku ongelma tiivisteiden istuvuuden kanssa jos en ihan väärin muista, korjautuu vaihtamalla se koppa reiättömään versioon. Kuukkeloimalla lie löytää aika paljon juttua, sopiiko omiin oireisiin.

Käykö tuohon joku muu kuin Motorexin jäähäri? Ei ole jälleenmyyjää heti vieressä, niin voisi lisätä ja katsoa mistä vuotaa. Liike sen verran hyvin pessyt ettei nyt näy jälkiä missään.
 
Back
Ylös