kassu4
MotOrg ry
Viime vuonna tuli ostettua Suzuki GSX-R1000 tilalle KTM SuperDuke -09, rekisteröity -10.
Ostohetkellä SD näytti tältä.
Pyörä oli suurin piirtein alkuperäiskunnossa.Vain putket ja vilkut oli päivitetty edellisen omistajan toimesta.
Viime kesänä tuli pyörää päivitettyä pelkästään tangon, peilien ja vanneteippien osalta.
Pyörä näytti vieläkin omaan silmään vähän pappamallilta, joten asialle täytyi tehdä talven aikana jotain. Ensiksi lyhensin ylipitkät vaimentimet loppumaan takavalon tasolle ja leikkasin samalla sen ihme muovihärpäkkeen takavalon alta. Kilpiteline on omaa käsialaa, joten pakko miellyttää omaan silmään.
Tangoksi vaihdoin LSL:n dragbar mallin ja pleksiksi Skidmarx:n hieman korkeamman mallin. Kaatumatapit tuli CoyoteMotolta. Tarrat alakatteeseen ja vanteisiin teetätin paikallisella tarrafirmalla. Itse sitten nyhräsin ne paikoilleen.
Tulevia muutoksia kevään aikana tulee olemaan Akran titaanisen alkukäyrästön ja MotoHooliganin ilmanputsarin asennus.
Ostohetkellä SD näytti tältä.
Pyörä oli suurin piirtein alkuperäiskunnossa.Vain putket ja vilkut oli päivitetty edellisen omistajan toimesta.
Viime kesänä tuli pyörää päivitettyä pelkästään tangon, peilien ja vanneteippien osalta.
Pyörä näytti vieläkin omaan silmään vähän pappamallilta, joten asialle täytyi tehdä talven aikana jotain. Ensiksi lyhensin ylipitkät vaimentimet loppumaan takavalon tasolle ja leikkasin samalla sen ihme muovihärpäkkeen takavalon alta. Kilpiteline on omaa käsialaa, joten pakko miellyttää omaan silmään.
Tangoksi vaihdoin LSL:n dragbar mallin ja pleksiksi Skidmarx:n hieman korkeamman mallin. Kaatumatapit tuli CoyoteMotolta. Tarrat alakatteeseen ja vanteisiin teetätin paikallisella tarrafirmalla. Itse sitten nyhräsin ne paikoilleen.
Tulevia muutoksia kevään aikana tulee olemaan Akran titaanisen alkukäyrästön ja MotoHooliganin ilmanputsarin asennus.
Viimeksi muokattu: