Ktm superduke modifikaatiot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiinnostasko ketää ostaa multa duke--duke R takapalasarjaa? ois tarpeettomana...

eli tavan duke ---> ärrädukeks...
 
Onkos ketään nähnyt? löytyykö superdukeen rattaita 520# ketjulle. Mielellään suomen kaupoista.
 
Onko kukaan kerennyt vielä tilaamaan uutta R mallia? Onko siinä ohjausiskari vakiona vai ei?

Entäpä onko ulkomaalaisilla foorumeilla ollut jo dynolappuja uudesta 08:sta akran putkilla/softalla?
 
Kyllähän R:ssä on ohjausiskari vakiona.

Kiinnostaisi laittaa omaankin kyseinen kapistus. Onko kukaan laittanut muita malleja kuin tuota KTM:n suosittelemaa WP:tä? WP on todella suolaisen hintainen ja vaihtoehtojakin varmasti löytyy. Varsinkin kun yläkolmiokin pitäisi vaihtaa uuteen... Kaipa siihen ne muutamat reiät saisi tietysti koneistettua itsekin.
 
Superduke -08 tulossa. Nyt kiinnostais tietää millaisia virityksiä porukat on pyöriinsä rakentanut, ja niiden vaikutuksista.Superduke foorumilta kyllä katselin että paljon on välttämättömia/suositeltavia muutoksia listattu
Tossa näkyvät+ECUun akran kartta, elektroninen vilkkurele SAS poistettu kokonaan, 2&3 piuhat irti....
Tuli muuten kokeiltua tota tänään soralla, pitoa sais olla enemmän
biggrin.gif
 
Kiinnostasko ketää ostaa multa duke--duke R takapalasarjaa? ois tarpeettomana...

eli tavan duke ---> ärrädukeks...
Mitäpä maksaisi, on varmaankin musta?
kyllä on musta. Siinä on kaikki tarvittava mukana ja asennusohjeet ja leditakavalo.

mitä sä haluisit tarjota...? asutko sä missäpäi suomee?
Tur.. Eiku Liedossa... Missäs ite?
 
Kyllähän R:ssä on ohjausiskari vakiona.

Kiinnostaisi laittaa omaankin kyseinen kapistus. Onko kukaan laittanut muita malleja kuin tuota KTM:n suosittelemaa WP:tä? WP on todella suolaisen hintainen ja vaihtoehtojakin varmasti löytyy. Varsinkin kun yläkolmiokin pitäisi vaihtaa uuteen... Kaipa siihen ne muutamat reiät saisi tietysti koneistettua itsekin.
Aika heppoinen on toi vakio kolmio, katoppa Stormilla on ihan ok systeemi (LSL)...
Jaa niin tässä ne piuhat (kuva)
Tempaisin irti noi ruskean ja harmaan, muistaakseni... No anyway vapaavalo jollei toimi otit irti väärän johdon...
 
Ei kai tolla 2&3 vaihteen johtojen poistolla ole mitään sivuvaikutuksia? esim varoitus valojen vilkkumista mittaristossa. en löytänyt mistään 520 jaolle rattaita.
 
*kylillä kuultua...*

Sanovat siis että jos laittaa ton "akra"mapin (vissiin ihan sama mikä niistä kolmesta), niin se poistaa ton 2 & 3 vaihteen rajoituksen.
Rajoituksen ajatushan on niinkin simppeli kuin metelin vähentäminen. Kaupunkialueilla kun ajetaan juurikin noilla vaihteilla. Tai ainakin suurin osa...
lookaround_orig.gif


Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.

Modeista jos lisää niin virtaavampi ilmansuodatin on aika rok. Plus tietty se pienempi eturissa ja mahdollisesti isompi taakse. Huiput vähän kärsii, mutta niin kärsii kuskikin 220 + vauhdeissa, joten mitä väliä!
cool.gif
 
Kyllä tollanen ohjelmallinen rajoituksen poisto kuulostaa fiksummaalta kuin johtojen irroitus. Toivottavasti on näin
 
Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
 
Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst...  johdot kiinni...
ja väännöt 106
 
Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst...  johdot kiinni...
ja väännöt 106
miten on ajettavuus verrattuna vakioon?
Vaikea sanoa kun pyörä ei ole ollut mulla ikinä vakiona, mut pyörä oli ajettu penkis noil slipareil ja killerit kiinni ni siin oli 115 takapyöräst. Eli killerit pois ja tuneboylla säätö ni 10 heppaa tuli lisää...
 
Asiasta toiseen. Onkohan ketään puuhaamassa superduke tapaamista/kokoontumista ensi kesälle? Tuli vaan mieleen kun muillakin merkeillä on monennäköistä yhteistoimintaa.
 
Back
Ylös