Kuinka monella tilaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Passe

New member
Kerronpa jotain mukavaa. Tilasin Shoein itselleni(tyhmä kun olin.ORGin puodista saa samaan hintaan!) tossa maaliskuussa. Odottelin aikani ja lähettelin spostia firmaan, ja yhtenkään ei vastattu. Sittenpä paloi hihat ja ilmotin , että kauppa purettu.Siis tämä tossa huhtikuun puolessa välissä. Parin päivän päästä tuli viesti, että okei asia ymmäretty. No kuinkas ollakkaan. Katselin viime viikolla tilitietoja ja hupsis vaan, rahat on hävinny, eikä pottaa missään.Siitä vaan tilailemaan Saksasta tavaraa !!. No muutaman uhkausmeilin jälkeen sain vastauksen, jossa luvattiin rahojen palautus, vaan eipä ole näkynyt..Saatana
veryangry.gif
veryangry.gif

Pystyykö Suomen Polliisi apujaan tarjoamaan tälläisessä tilanteessa, jos todella käy niin , etei rahoja näy eikä kuulu?

Millä sä olet maksanut? Jos kyseessä on luottokortti, ota yhteys luottokorttifirmaan.

Niin mäkin oon ymmärtänyt. Ei vissiin kiinnostannut kyseistä naishenkilöä ollenkaa. Olen käsittänyt, että mun pitäis tehdä kirjallinen reklamaatio tapahtuneesta?

Mulle kävi saksassa niin, että ostin olutta about 100 € summalla. Ystävällinen täti tiskillä ei ymmärtänyt englantia sanaakaan eikä oikein hallinnut vanhuuttaan visa-kortin käyttöä. Höyläsi kortin kahteen kertaan ja sitten lopulta maksoin vielä koko summan käteisellä.

Kuitti liitteeksi vaan ja reklamaatio luottokuntaan. Rahat palautuivat ainakin minulle lopuksi, koska en ollut saanut ostoksia vaikka korttia oli veloitettu.

Mulla on hyviä kokemuksia Saksasta tilaamisesta, nyt neljäs kerta menossa ja aina kaikki toiminut. Englannista toinen tilaus menossa.

Samoin mulla yksi kokemus. Yksinkertainen reklamaatio siitä, ettet ole saanut tavaraa, josta on veloitettu (kuitti, tilausvahvistus tms. tietysti liitteenä). Luottokunta palauttaa summan sinulle ja hoitaa tappelemisen firman suuntaan. Tämä oli visa-tapaus, kai master on tässä mielessä vastaava?

Edit:tämä tilaus oli jenkkilästä, tarkennuksena vaan ettei kuulosta tuohon edelliseen viestiin liittyvältä.

Luettuasi viestisi soitin Nordea rahoitukseen (tilasin myös Mastercardilla) ja sieltä reipas nuori(?) nainen sanoi, että jos tiliäni veloitetaan turhaan, on minun siitä tehtävä reklamaatio (paperit saa nördealta), ja asia kuulemma siitä sitten ratkeaa. Toimenpide on kuluton, paitsi että väärästä reklamaatiosta veloitetaan 17€.

Tilasin myös MotoPlussalta kypärän pari kuukautta sitten. Kuukausi sitten soitin ja kyselin perään, ja he ilmoittivat että heillä on Schubertilta täyttämätön tilaus (backorder), jossa myös kypäräni pitäisi olla.
Tänään aamupäivällä soitin puljuun (viikon aikana noin 30 turhaa soittoa, tuntui olevan ruuhkaista), ja taas ilmoittivat saman: huhtikuun 17 olisi pitänyt saapua Schubertilta tilaus, mutta ei ole vielä kuulunut, eikä ajankohtaa sen paremmin osata ennustaa. No, jätin tilauksen vielä sisään toistaiseksi, kun noin halvalla ei pottaa muualta saa. He lupasivat ilmoittaa, kun kypärä saapuu. En ole maksanut kypärää!

Toistaiseksi kaikkiin sähköposteihini on tuosta firmasta vastattu, ja puhelimessakin oltu ystävällisiä. Kuka ihme käskee tilata kypärän keväällä, kun kaikki muutkin tilaavat! *osoittaa sormella syyttävästi itseään*

Itelläni kävi kai hyvä munkki kun tilasin moto-plussasta Shoei Z-One:n ja Sidin popot. Kamat tuli 7 arkipäivässä kotiovelle. Tosin tilasin ns 'poistomyyntikamoja' joita niillä lienee ollut hyllyssä  
nixweiss.gif

No nyt sitte odotetaan Ranskanmaalta undertailia ja huggeria freestreedesigniltä tulevaksi. Rahat on kyllä visatililtä kelvanneet jo 2vk sitten mutta on kuulema vaikea maalata nämä -05 värit kun asiaa kyselin, pyysivät lähettään kuvan pyörästä värinatsaavuutta varten.. mitähän ne tämän 2vk on ootellu  
veryangry.gif

Tilasin ite motshop.de Shoein Z-Onen Mastercardilla ja sehän tuli 5 arkipäivää tilauksesta. Tiliä veloitettiin oikein, enkä olisi suomesta saannut kuvioitua pottaa 300€.

Taisi käydä hyvä säkä. Luottokorti firmalla on aika kattava selvitystyön tekijä tiimi. Yleensä jos lähettä ei ole todistaa rahat saa takaisin.

tilasin kanssa moto-plussasta shoein joskus maaliskuun lopulla. Ilmoittelivat viimeksi sen saapuvan joskus kesäkuun viimeisellä viikolla. Peruin eikä ainakaan vielä ole mennyt rahoja.
Uuden tilasin Biker landista, lupasivat ensi viikolla tulevan, saas nähä...

No nyt sitte odotetaan Ranskanmaalta undertailia ja huggeria freestreedesigniltä tulevaksi. Rahat on kyllä visatililtä kelvanneet jo 2vk sitten mutta on kuulema vaikea maalata nämä -05 värit kun asiaa kyselin, pyysivät lähettään kuvan pyörästä värinatsaavuutta varten.. mitähän ne tämän 2vk on ootellu
veryangry.gif
hmm, mielenkiintoisia osia tuolla.... Mutta hintoja ei näy missään. Tai sitten en vain osaa...
withstupid.gif

Motoplussan yhteyshenkilömme on ollut Jörg Breitenfeld ja aivan asiallinen firma on kyseessä, vaikka nyt ei enää Saksassa kypäriä ole juurikaan saatavilla edukkaasti tälle kaudelle.

Pistä meili esim. info@jb-moto.de ja esitä ongelma, niin hoitanevat asian kyllä. Mitään huijareita eivät ole.

PS. Schuberth on vaikeuksissa toimitustensa kanssa tehtaan muutettua uusiin tiloihin. Tuotanto on kyllä täydessä vauhdissa, mutta jälkitoimitukset ovat n.3kk myöhässä tiettyjen tuotteiden ja värien osalta.

veryangry.gif
hmm, mielenkiintoisia osia tuolla.... Mutta hintoja ei näy missään. Tai sitten en vain osaa...  
withstupid.gif

Laita sillä 'Contact us' -lomakkeella kysely osien hinnoista ja toimituskuluista. Muista mainita väri, mikäli maalattuja kattelet. Mulla vastasivat nopeesti sähköpostiin, maksu Visalla faksaamalla korttitiedot ja tilaus niille. Näkyvät vaan velottavan korttia ennenkuin osat lähtee tulemaan, mikä on mielestäni huono tapa toimia. Ite vieläkin odottelen osasia  
confused_orig.gif
Laita sillä 'Contact us' -lomakkeella kysely osien hinnoista ja toimituskuluista. Muista mainita väri, mikäli maalattuja kattelet. Mulla vastasivat nopeesti sähköpostiin, maksu Visalla faksaamalla korttitiedot ja tilaus niille. Näkyvät vaan velottavan korttia ennenkuin osat lähtee tulemaan, mikä on mielestäni huono tapa toimia. Ite vieläkin odottelen osasia  
confused_orig.gif

Olisikohan nyt niin että haluavat paalua ennenkuin maalaavat kalliit osat kalliilla maalilla ettei tule varastot täyteen erikoismaalattua tavaraa
confused_orig.gif

veryangry.gif
withstupid.gif

confused_orig.gif
confused_orig.gif
Jaa'a. Sunnuntaina tuli jo lähetettyä sivuston kautta kysymyksiä, muttei vastausta kuulu...

veryangry.gif
withstupid.gif

confused_orig.gif
confused_orig.gif
Jaa'a. Sunnuntaina tuli jo lähetettyä sivuston kautta kysymyksiä, muttei vastausta kuulu...
Mulla muuten kävi niin, että hotmail luokitteli vastauksen spämmiksi ensalkuun. Onneksi älysin katsoa spämmikansion  
biggrin.gif

Ovatten muuten tänään laittaneet osat tulemaan, ruuhkaa kuulema näin keväällä kun tuunarit ostelee osia  
nixweiss.gif
Ehkäpä ensviikolla ilmestyvät ovelle  
biggrin.gif

Back