Kuinka monella tilaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Schubert C2 tuli Motoplussasta.
Oikea koko ja väri. Tilauksen tein maaliskuun lopulla, joten lähes kolme kuukautta siinä sitten meni. Schubertilla oli heidän mukaan toimitusvaikeuksia. Soitin Georgelle kaikkiaan kolme kertaa, kun heidän puoleltaan ei viiveestä informoitu. Jokusen kympin säästö siitä loppujen lopuksi vain tuli, kun vertaa halvimpiin Suomessa. Mutta se "voitto" kaadettakoon ensi viikonloppuna kurkusta alas.
wink.gif

Kyl ny kelppa!

Kyllähän tuo tilaus on sisällä.... ....mutta ei ole enää 5minuutin päästä
omg.gif
!! Kyllähän minua tietysti liikkeestä jo varoiteltiinkin, mutta ajattelin sitten kokeilla kuitenkin. Nyt sitten perun kuukauden odottelun jälkeen tilauksen
mad.gif

Tapahtuman kulku oli seuraavanlainen: Ensin tilasin XR1000 kypärän kaikkine optioineen. Luvattu toimitusaika oli 8-10 pv. Laitoin sinne viestiä 2 viikon jälkeen, että missä vidussa mun kamat viipyy ja sieltä tuli vastaus:

Hi Jani,
>thank you for your mail. Unfortunately we were waiting on some parts of
>your order which are in backorder at Shoei, sorry. We expect the rest
>within this week and will despatch as sonn as possible. Sorry for delay.
>Regards
>MotoPlus
>George

Okei... ..Tässä kohtaa vielä ajattelin, että eihän tässä mitään... ..ei pieni viivästys mitään meinaa.
Nyt olen sitten lainaillut kavereiden kypäriä ja ajellut avopotallakin
crazy.gif
Nyt... ...kuukauden odottelun jälkeen lähetin viestiä, että onko heillä siellä liikkeessä ylipäätään mitään valmiiksi lähetettävää (jotta voisivat lähettää edes pelkän kypärän minulle).

Sieltä tuli vastauksena seuraavanlainen viesti:

Dear Jani,
we are very sorry but it seems that something went wrong with your
order. Parts that we had already here were send to another customer.
Delivery situation at Shoei is still absolutely poor. Shall we cancel
your order?
Regards
MotoPlus
George

Voi vittu kun vituttaa... Eikö nykyään kukaan kauppias pidä kiinni lupauksistaan??

...tämä seuraava kuva on omistettu georgelle. ...Eli tässä sinulle george:

033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif
veryangry.gif

Näyttää siltä, että kun tehdas ei pysty toimittamaan, niin ihan sama mistä maasta yrittää ostaa. Tavallaan tietysti oikeuden mukaista, että ongelmat jaetaan samalla tavoin maasta riippumatta.

Shopissa emme oikein enää tälle kesälle uskalla tarjota muita värejä ja kokoja, kuin mitä tukkurin varastoista löytyy varmuudella.

Kaksi kuukautta ollut tilaus sisässä. Visiiri ja hanskat heillä kuulemma on ollut jo pitempään valmiina, mutta mopokypärän kanssa kestää. AGV oli kuulemma lähettänyt väärän kokoisen ja se jouduttiin palauttamaan ja uutta ei ole ilmeisesti vielä tullut. Olisivat voineet lähettää ne tavarat jotka löytyivät jo aiemmin, jotta olisin saanut tummennetulle visiirillekin jotain hyötykäyttöä, sillä kohtahan tuo aurinkokaan ei enää paljon häikäise. Onneksi tilasin kypäräni toisesta paikasta.

En olisi tilannut, jos olisin löytänyt tämän ketjun aiemmin.

Back