Kuitukatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gikseri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

gikseri

New member
Mistä olette tilailleet kuitupäreitä? Firman nimet ja nettiosoitteet tietoisuuteen niin saadaan vehkeet iskuun! Tuppaa noissa "yleisimmissä" firmoissa olemaan hintataso melko suolainen.

bikesplast
josta itse tilasin maililla ja maksu etukäteen, 75e kulut ja viikossa tulivat

polidom
halvemmat toimarit ja toimitusajat kutakuinkin samat..

no ei oo pahan hintaisia, esim 954:sen koko katesarja 320!

orggissivukatteen tarrat maksaa satasen
tounge.gif

tounge.gif
Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...
Nyt tais kyllä mennä pikkusen mutuna!

Eipä näkyny alveja päälle ainakaa bikesplastilt..
Ei mennyt mutuna, kysyin nimittäin kuukausi sitten bikesplastilta e-maililla tarjouksen lasikuitukatesarjasta. Heidän nettisivujensa hintoihin tulee vielä tsekin alv päälle. Asia selviää kyllä kysymällä e-maililla, hyvää englantia kirjoittavat.

Edit: olin siis väärässä koska tarjosivat minulle ensin verottomalla hinnalla. Lisäsivät alvimaininnan myöhemmin... luulivat kai firmaksi...

tounge.gif
Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...
Nyt tais kyllä mennä pikkusen mutuna!

Eipä näkyny alveja päälle ainakaa bikesplastilt..
Ei mennyt mutuna, kysyin nimittäin kuukausi sitten bikesplastilta e-maililla tarjouksen lasikuitukatesarjasta. Heidän nettisivujensa hintoihin tulee vielä tsekin alv päälle. Asia selviää kyllä kysymällä e-maililla, hyvää englantia kirjoittavat.

Edit: olin siis väärässä koska tarjosivat minulle ensin verottomalla hinnalla. Lisäsivät alvimaininnan myöhemmin... luulivat kai firmaksi...
Kyllä mullekin tuli hinnat ja osat jo alvien kanssa ja ei ne niihin Bikesplastin hintoihin enää alv:ia lisää.

Firma jos on niin saa alv:t pois ja sit on vieläkin edullisempaa.

minkä laatuisia olivat bikesplastin katteet? gelcoatattu? pitikö kovasti tehdä pohjia?

kysymys siksi että olen ostanut katteeni sebimotolta ja ne katteet ovat olleet lähes virheettömiä ja helppoja maalata. ei millään jaksaisi tehdä tolkutonta pohjahommaa.

minkä laatuisia olivat bikesplastin katteet? gelcoatattu? pitikö kovasti tehdä pohjia?

kysymys siksi että olen ostanut katteeni sebimotolta ja ne katteet ovat olleet lähes virheettömiä ja helppoja maalata. ei millään jaksaisi tehdä tolkutonta pohjahommaa.
Mulla taas just päinvastaisia kokemuksia.

Bikesplastilta tuli ihan priimaa, maalari kehui niiden laatua. Veti hiontavärin, pyyhkäs ja veti lopullisen värin ja tulos oli se mitä nyt kilpurissa messuilla oli.

Sebimoton katteita sai kittailla ja paikkailla sieltä täältä rosoja pois. Huonompaa laatua ihan selkeesti. Ainakin noissa 2006 -mallisen R6R:n katteissa oli näin.

Polidomin katteet on hyvälaatuisia, ei ole tarvinnut juurikaan kittailla. Laittavat hiilikuitua läpivientien kohdalle vahvikkeeksi.

Bikesplast suxxs. Tilasin sieltä katteet huhtikuun '04 alussa silloin uuteen 10R:ääni. Saapuimisaika oli ensin vähänaikaa parin viikon päästä, sitten muka lähetettykin. Eipä kuulunut sitten edes ekaan kisaan. Pääsin heittäytymään katukatteilla. Maksoi meinaan ihan pikkasen. Sain rahani takaisin ja tilasin Sebiltä.

Hyvä jos jotkut saavat sieltä Bikesplatista tavaraakin, mutta omakohtaisten kokemusteni perusteella luotettavuus on niin ja näin. Jos tavara saapuu perille, niin se on kyllä hyvälaatuista.

Kaikillahan noilla pajoilla on kiire näin keväällä, mutta Sebimoto on ainakin tähän asti ilmoittanut jos siellä on ruuhkaa.

Bikesplast suxxs. Tilasin sieltä katteet huhtikuun '04 alussa silloin uuteen 10R:ääni. Saapuimisaika oli ensin vähänaikaa parin viikon päästä, sitten muka lähetettykin. Eipä kuulunut sitten edes ekaan kisaan. Pääsin heittäytymään katukatteilla. Maksoi meinaan ihan pikkasen. Sain rahani takaisin ja tilasin Sebiltä.

Hyvä jos jotkut saavat sieltä Bikesplatista tavaraakin, mutta omakohtaisten kokemusteni perusteella luotettavuus on niin ja näin. Jos tavara saapuu perille, niin se on kyllä hyvälaatuista.

Kaikillahan noilla pajoilla on kiire näin keväällä, mutta Sebimoto on ainakin tähän asti ilmoittanut jos siellä on ruuhkaa.
No kuten on jo tiedetty aika kauan niin tilaukset ja mopon osien varsinkin kannattaa tehdä talvella, ei viimetinkaan.

Itse tilasin joulukuun puolivälissä ja sain katteeni tammikuun ekalla viikolla. Hyvin ehti MP06 -messuille. Toimitusaika piti ja kaikki toimi niin kuin oli sovittu.

Hyvin usein noita katteita kannattaa myös kysellä lähempääkin, esim. Hakin Huollolla on ollut varsin usein saatavilla katteita eri mopomalleihin, jopa heti.

Back