Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...no ei oo pahan hintaisia, esim 954:sen koko katesarja 320!
orggissivukatteen tarrat maksaa satasen![]()
Nyt tais kyllä mennä pikkusen mutuna!Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...no ei oo pahan hintaisia, esim 954:sen koko katesarja 320!
Ei mennyt mutuna, kysyin nimittäin kuukausi sitten bikesplastilta e-maililla tarjouksen lasikuitukatesarjasta. Heidän nettisivujensa hintoihin tulee vielä tsekin alv päälle. Asia selviää kyllä kysymällä e-maililla, hyvää englantia kirjoittavat.Nyt tais kyllä mennä pikkusen mutuna!Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...no ei oo pahan hintaisia, esim 954:sen koko katesarja 320!
Eipä näkyny alveja päälle ainakaa bikesplastilt..
Kyllä mullekin tuli hinnat ja osat jo alvien kanssa ja ei ne niihin Bikesplastin hintoihin enää alv:ia lisää.Ei mennyt mutuna, kysyin nimittäin kuukausi sitten bikesplastilta e-maililla tarjouksen lasikuitukatesarjasta. Heidän nettisivujensa hintoihin tulee vielä tsekin alv päälle. Asia selviää kyllä kysymällä e-maililla, hyvää englantia kirjoittavat.Nyt tais kyllä mennä pikkusen mutuna!Noihin tulee sitten tsekin alvi päälle, olisko luokkaa 19%...no ei oo pahan hintaisia, esim 954:sen koko katesarja 320!
Eipä näkyny alveja päälle ainakaa bikesplastilt..
Edit: olin siis väärässä koska tarjosivat minulle ensin verottomalla hinnalla. Lisäsivät alvimaininnan myöhemmin... luulivat kai firmaksi...
Mulla taas just päinvastaisia kokemuksia.minkä laatuisia olivat bikesplastin katteet? gelcoatattu? pitikö kovasti tehdä pohjia?
kysymys siksi että olen ostanut katteeni sebimotolta ja ne katteet ovat olleet lähes virheettömiä ja helppoja maalata. ei millään jaksaisi tehdä tolkutonta pohjahommaa.
No kuten on jo tiedetty aika kauan niin tilaukset ja mopon osien varsinkin kannattaa tehdä talvella, ei viimetinkaan.Bikesplast suxxs. Tilasin sieltä katteet huhtikuun '04 alussa silloin uuteen 10R:ääni. Saapuimisaika oli ensin vähänaikaa parin viikon päästä, sitten muka lähetettykin. Eipä kuulunut sitten edes ekaan kisaan. Pääsin heittäytymään katukatteilla. Maksoi meinaan ihan pikkasen. Sain rahani takaisin ja tilasin Sebiltä.
Hyvä jos jotkut saavat sieltä Bikesplatista tavaraakin, mutta omakohtaisten kokemusteni perusteella luotettavuus on niin ja näin. Jos tavara saapuu perille, niin se on kyllä hyvälaatuista.
Kaikillahan noilla pajoilla on kiire näin keväällä, mutta Sebimoto on ainakin tähän asti ilmoittanut jos siellä on ruuhkaa.