Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kotivakuutus on sellainen, että korvaa, niin suosittelen kotivakuutuksen käyttämistä varusteiden osalta, jottei tule bonustappioita. Eli soitto kyytiläisen kotivakuutusyhtiöön ja tiedustelua kehiin. Omavastuuhan siitä toki menee silloin, mutta lienee pienempi kuin bonustappio? Siitä haetaan, mistä halvimmalla päästäänTuosta ymmärtäisin että kyytiläisen kaikki vaurioituneet varusteet korvataan sinun liikennevakuutuksestasi.
Se että kannattaako tuohon käyttää vakuutusta onkin sitten toinen asia, jos henkilövahinkoja ei tullut. Maksettavaksi jää kuitenkin omavastuu ja mahdolliset bonukset putoaa.
mulla sitten taas meni kypärä liikennevakuutuksesta ja pyörä lunariin kaskon kautta...Itsellä kaatumisvahinko, kotivakuutus korvasi muut ajovarusteet, paitsi kypärä menee aina turvavälineenä kaskoon. Henkilövahingot liikennevakuutuksesta.
Nyt kotivakuutuspäätös tuli samantien, kun pistettii kuvat vanhoista kamoista, kuitit skannattuna, ja screenshotit uusista vastaavista kamoista hintoineen nettisivuilta. Ihan reilupäätöskin vielä, tyytyväinen olen IFin toimintaan.Jollei sen kummempia vammoja tullut ja selvisitte pelkällä polikäynnillä, niin kannattaa ilmoittaa vak.yhtiöön että maksatte itse sen polikäynnin. Turha sellaisen takia pudottaa bonuksia liikennevakuutuksesta.