• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Saa koskea ja ajelle luvan kanssa,MUTTA,jos kaadat tai hajotat niin ostat muuten siitä ittelles pyörän.
kaboom.gif

Kyllä siinä saa luvan kanssa kaverit kiikkua, sellaset jotka tajuu että kyseessä on mun rakkain kapistus.
smile_org.gif

Ajaa saa isot pojat. Tosin eipä noista likkakavereista kukaan oo ees kysässy että pääsiskös päräyttään..  
tounge.gif

Edit: typoja, huoh

Muutama kaveri on istunut luvan kanssa. Ja kavereiden lapset ovat olleet haltioissaan, kun ovat istuneet pyörän päällä  
biggrin.gif
. Pienin on ollut 1/2-vuotias tyttö (isänsä piteli kiinni).
Olen jokaiselle sanonut, että kaasuun ei kosketa!
Ainoastaan yksi moottoripyöräilyä harrastava ystävä on ajanut pienen lenkin pyörälläni.

Kyllä aika helpolla saa pyöräni päälle istahtaa. Enemmänkin harmittaa tyypit jotka eivät vaivaudu edes kysymään vaan olettavat olevansa oikeutettuja sen päälle istumaan ilman neuvotteluja.
mad.gif

Hirveästi ei kehtaa alkaa kavereille meuhkaamaankaan, joten jos hyviä viehjeitä miten vihjaista että voisi poistua ja vaikka vetää itsensä köyteen niin vastaanotetaan neuvoja.
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif

Luvan kanssa saa kyllä kylmät ottaa.

Tosin monesti tulee lapsilta, jotka ihailevasti katselevat ja sanovat et "oho, mopo / moottorpyörä" kysyttyä et haluatko istua kyytiin. (siis sellaiset 3-5vuotiaat vanhempiensa kanssa)

Näkee iloisia ilmeitä lapsilta ja saa kiittelyä vanhemmilta.
Ties vaikka tulevia motoristeja....
smile_org.gif

Noni! Nykyään näköjään kaikki moccaciccelit ja sun muut äpärät luulevat saavansa hiplata mun mopoa! PRKL!

lupahan tarttis kysyä...huonoja kokemuksia istumisista on
mad.gif
viime kesänä eräs naisihminen istui minun mopon selkään ja eikös menny nurin..
mad.gif
no vakuutus kunnossa ja tulihan istumiselle hintaa....

tounge.gif
luvan kans kuiva tyypit mahdollisia
thumbs-up.gif
ja pikku tyypitkin ehkä jos oikeen hyvä kamu on
sport05.gif
mut muuten kaiken näköinen ylimääräinen näpelöinti kielletty
kaboom.gif
blush.gif

Kyllähän siin saa istuskella jos sovitaan ja tyypit saa ottaa jos on hyvä kaveri ja vähän ajokokemusta
tounge.gif

ps. niin ja jos hinnasta sovitaan
033102bebe_1_prv.gif

Tutut saavat luvan kanssa koskea. Edellinen pyörä (cebari600) oli kaadettu tahallaan työpaikan pihalla, ei onneksi tullut mitään, peili vain oli taittunut ja sen sai kääntämällä asentoonsa. Järttäslagin paikka oli kanssa kun tänä kesänä oli joku siirtänyt mopoa tien reunasta toiseen reunaan!!!! PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Ja tämä tapahtui Oulun kaupungissa, vaikka mopo ihan oikein parkattu ja kaikkea. Melkein pääsi
bawling.gif

Auttaako tähän edes mikään hälytin tms?

hälytintä olen myös minä miettinyt kun kaikenmailman mul**t siihe koskee, en siitä sano mitään kun vähä hiljanen olen mutta kyllä ottaa päähän (muitaki varmaa ku niil ei tollasii oo)

Kyllä istua saa jos itse olen vieressä ja haluja on. Jos näyttää siltä, että istujalla ei ole kompetenssia edes istumiseen, pysykööt kaukana. Kaataja tai naarmuttaja...
veryangry.gif

Back