Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Muutama kaveri on istunut luvan kanssa. Ja kavereiden lapset ovat olleet haltioissaan, kun ovat istuneet pyörän päällä
. Pienin on ollut 1/2-vuotias tyttö (isänsä piteli kiinni).
Olen jokaiselle sanonut, että kaasuun ei kosketa!
Ainoastaan yksi moottoripyöräilyä harrastava ystävä on ajanut pienen lenkin pyörälläni.
Kyllä aika helpolla saa pyöräni päälle istahtaa. Enemmänkin harmittaa tyypit jotka eivät vaivaudu edes kysymään vaan olettavat olevansa oikeutettuja sen päälle istumaan ilman neuvotteluja.
Hirveästi ei kehtaa alkaa kavereille meuhkaamaankaan, joten jos hyviä viehjeitä miten vihjaista että voisi poistua ja vaikka vetää itsensä köyteen niin vastaanotetaan neuvoja.
Tosin monesti tulee lapsilta, jotka ihailevasti katselevat ja sanovat et "oho, mopo / moottorpyörä" kysyttyä et haluatko istua kyytiin. (siis sellaiset 3-5vuotiaat vanhempiensa kanssa)
Näkee iloisia ilmeitä lapsilta ja saa kiittelyä vanhemmilta.
Ties vaikka tulevia motoristeja....
Tutut saavat luvan kanssa koskea. Edellinen pyörä (cebari600) oli kaadettu tahallaan työpaikan pihalla, ei onneksi tullut mitään, peili vain oli taittunut ja sen sai kääntämällä asentoonsa. Järttäslagin paikka oli kanssa kun tänä kesänä oli joku siirtänyt mopoa tien reunasta toiseen reunaan!!!! PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
Ja tämä tapahtui Oulun kaupungissa, vaikka mopo ihan oikein parkattu ja kaikkea. Melkein pääsi
hälytintä olen myös minä miettinyt kun kaikenmailman mul**t siihe koskee, en siitä sano mitään kun vähä hiljanen olen mutta kyllä ottaa päähän (muitaki varmaa ku niil ei tollasii oo)
Kyllä istua saa jos itse olen vieressä ja haluja on. Jos näyttää siltä, että istujalla ei ole kompetenssia edes istumiseen, pysykööt kaukana. Kaataja tai naarmuttaja...