• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuka tunnustaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pitää tänään käydä kyselee et miten monta on kuvannut tälle kesälle
lookaround_orig.gif

polliisit on kuulemma tehostetusti tikkurilassa tänään (vantaan sanomat) esittelee kalustoa huoltoasemilla kiinnostuneille?
crazy.gif

Viimevuosina tullut itselle sellainen fiilis, että poliisia ei enään näe juuri koskaan liikenteessä.
Vai ei näy. Kävin työmatkalla autolla joku aika sitten ja ajoin päivän aikana 600 km. Sinä aikana näkyi maantiellä 7 paskalakkien väreissä olevaa ja tunnuksilla varustettua autoa. Viime kesänä paskalakit olivat sivarikotterolla kyttäämässä ja sakottamassa mm. Porvoon motarilla. Kokemusta on.

Liikkuva poliisi pitää vihdoin viimein likvidoida; ovat onnistuneet liian kauan vetkuttelemaan lakkauttamistaan kaikenlaisilla kaahariväitteillään, joita rummuttavat mediassa jatkuvasti. Kyttien rajalliset resurssit on kohdennettava motarilla kyttäämisen sijasta yhteiskunnan kannalta hyödyllisempiin ja tärkeämpiin töihin kuten esim. omaisuus-, väkivalta- ja talousrikosten tutkintaan sekä sen valvomiseen, että kaupunkien keskustoissa autoilijat ja jalankulkijat eivät jatkuvasti mene punaisia päin, kuten tällä hetkellä on tilanne. Kyttiä ei käytännössä näy lainkaan esim. Helsingissä valvomassa punaisia päin ajamista, että siitä on hyvä aloittaa.
Tänään viimeksi luin lehdestä poliisien ajaneen epähuomiossa hesassa punaisia päin ja aiheuttaneen kolarin.Parempi kun pysyvät pois taajamista vaarantamasta liikennettä.TM:kin voisi ostaa piliiseille kahden poljettavia polkuautoja joissa olisi varapolkimet takana.
Liikenneturva.

Viimevuosina tullut itselle sellainen fiilis, että poliisia ei enään näe juuri koskaan liikenteessä.
Vai ei näy. Kävin työmatkalla autolla joku aika sitten ja ajoin päivän aikana 600 km. Sinä aikana näkyi maantiellä 7 paskalakkien väreissä olevaa ja tunnuksilla varustettua autoa. Viime kesänä paskalakit olivat sivarikotterolla kyttäämässä ja sakottamassa mm. Porvoon motarilla. Kokemusta on.
Omat kokemukset ovat sellaiset että poliiseja näkyy, mutta ne yleensä näkyvät keskellä "ei mitään" tai jossain pääteillä vastaantulevien nopeuksia mittailemassa.

Mutta täällä pääkaupunkiseudulla ainakin, paikoissa joissa vähän tarvitsis jotain "kuria" olla nopeuksien suhteen, niin niitä ei näy lainkaan.

Eipä tässä ole vissiin kuin muutama viikko sitten, niin yhden viikonlopun (La-Su) aikana en bongannut yhtä ainoaa poliisiautoa liikenteessä, siellä missä itse olin ajelemassa.
Jos poliiseja ei näy se ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi. Aja vähän kovempaa niin rupeaa näkymään. Prkl siviiliautot!
tounge.gif

Hiukan of topicci mutta tulipas nähty tässä viikolla poliisisetiä, muistuttivat minua myös mukavalla n.700 e sakkolappusella.

Mulla on sininen ninja
033102bebe_1_prv.gif

Mut en oo vielä käyny Lahessa. Mut kesällä oon tulossa.
Sitte kisataan mondeon kans.
Ja nämä seriffit tulee sitte teille kuvien kans.
Ai niin sulla taiskin olla 6r? mulla 9r.

No ei vaiteskaan, mähän oon ihan rauhalinen kuski
biggrin.gif

Mut tun mä siltikin Lahessa käymään. Hakkaraisen "lomakouherossa".

Mulla on sininen ninja
033102bebe_1_prv.gif

Mut en oo vielä käyny Lahessa. Mut kesällä oon tulossa.
Sitte kisataan mondeon kans.
Ja nämä seriffit tulee sitte teille kuvien kans.
Ai niin sulla taiskin olla 6r? mulla 9r.

No ei vaiteskaan, mähän oon ihan rauhalinen kuski
biggrin.gif

Mut tun mä siltikin Lahessa käymään. Hakkaraisen "lomakouherossa".
tervetuloa  
062802jumpie_prv.gif
  niit mondeoita on useampia  
biggrin.gif
 kannatta katella eri värisiä  
033102ass_1_prv.gif

Back