• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kummallinen fireblade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Patu80

New member
http://www.nettimoto.com/721844

Tuo on mun mielestä 929 mutta kuoret näyttäs olevan 954:sta. Tuli vaan mieleen liekkö kuinka bolt-on kamaa 929:n ja 954:n osat keskenään? Olis mukava laittaa omaan 929:iin tuo 954:n takaosa kokonaisuudessaan.

Tuo on 929, rungosta, takahaarukasta jne näkee.

Mutta katteet on tosiaan 954, tankki taas 929 joka maalattu kuten 954:ssä.

Penkki lie 954 hieman etureunasta muokattuna, samoin takakatteen kiinnitysruuvit ei oo samassa kuin itse takarungo(kuten se 954 oikeasti on).

Äkkiseltään ihan hieno, mut onko se 954 niin paljo hienompi et 929:siin jaksaa tuommosia laittaa.

Tuo lie mällätty tms. kun runkokin maalattu jne.

En meinannut ihan kokonaan ruetakkaan rakentamaan mutta tuota takakatetta olen miettiny että pitääkö se koko häkki vaihtaa ja päälle 954 muovit? Mun silmään olisi tosiaan hienompi tuo 954:n perä.

Moro!
Nyt täytyy hiukan korjailla noita arvelujanne kun pyörä on minun. Joo pyörään on vaihettu 954 lasikuitukatteet jotka on maalattu kyseisen pyörän väriin. Ja joo kyllä pyörä on kaduttu mutta runkoa ei ole maalattu, sillä vasemmalla puolella on pienet naarmujäljet kuten J.V. arveli. En ole muilla 929 tai 954 ajellut mutta tässä laitteessa konit on hyvin villeinä vielä....
062802jumpie_prv.gif

Moro!
Nyt täytyy hiukan korjailla noita arvelujanne kun pyörä on minun. Joo pyörään on vaihettu 954 lasikuitukatteet jotka on maalattu kyseisen pyörän väriin. Ja joo kyllä pyörä on kaduttu mutta runkoa ei ole maalattu, sillä vasemmalla puolella on pienet naarmujäljet kuten J.V. arveli. En ole muilla 929 tai 954 ajellut mutta tässä laitteessa konit on hyvin villeinä vielä....
062802jumpie_prv.gif
Nettimotossa vastaat ettet tiedä miksi katteet on vaihdettu ja täällä että sillä on kaaduttu.
omg.gif

Back