• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kumpi parempi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loordi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

loordi

New member
Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat
bowdown.gif
, oon hankkimas ekaa muovisukkulaa kesäks
sport05.gif
ja ongelma onkin et kumpaa näistä suosittelette: kawasaki zx 7 r vm.96-98 vai honda cbr 900 rr vm.96-98??

Puhtaasti subjektiivinen suositus: ZX7R

Hieno pyörä, eikä kovin yleinen.. klassikko. Ei oo kuitenkaan varmaan helppo noiden kahden väliltä valita.

Ei noista kumpikaan huono vaihtoehto ole. Fireblade on ehkä kestävimmän sporttipyörän maineessa ikinä. tuon ikäisistä hyvä YKSILÖ kummasta vain mallista.
wink.gif
jos sillä on tarkoitus rataa kiertää niin eiköhän molemmilla kuski ole suurin hidaste
biggrin.gif

kawa.
+paremman näköinen (vihreänä)
+ei honda, kun niitä on kaikilla
+todennäköisesti nopeampi suomen radoilla
+zxr kehityksen huippu

-ei honda, kun honda ei mene rikki

Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottamasti Honda...ei pahalla kawamiehet, muttei hyvälläkään
tounge.gif

En ole juurikaan firebladesta kuullut pahaa, ja uusimmassa bike-lehdessähän oli joku juttu firebladen historiasta.

Peukut ylös tulisiiveelle...mutta miksei suzuki...outo mies
tounge.gif

confused_orig.gif
kawa on kyl siistimmän näköne, mut oon kuullu myös juttua sen kestävyydestä...siinäpä pulma
crazy.gif
Ja suorituskyvyltään taitaa olla aika tasavertasia-kai..
lookaround_orig.gif

Itsella honda, mut pakko myontaa et kallistuisin tossa tilanteessa kawan puolelle. Eika sitapaitsi olis jokaisen kioskin edessa parkissa vastaavaa! Loytais omansa!

Yamaha mies suosittelee ilman muuta Hondaa. Älä edes vilkaise kawaa kohden kun on todellisia vahtoehtojakin sulla.

Kawa noista kahdesta ehdottomasta. 600 cbr on vaan niin väritön kun olla ja voi... Ja onhan Kawassa kuutioitakin enemmän. P.S Ei perustu omiin varsinaisiin kokemuksiin cebarista, mut... Silti olen tuota mieltä.
omg.gif

Kallistun Hondan puoleen, vaikka merkkinä en siitä innostu, Kawa on tuntehikkaampi. Mutta näin nyt tällä kerralla.

Back