• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kumpi parempi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loordi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawa noista kahdesta ehdottomasta. 600 cbr on vaan niin väritön kun olla ja voi... Ja onhan Kawassa kuutioitakin enemmän. P.S Ei perustu omiin varsinaisiin kokemuksiin cebarista, mut... Silti olen tuota mieltä.
omg.gif
Mites noi nyt menikään. Bladessa oli muutama kuutio yli 600 kun viimeksi tarkistin. Tosin voin olla väärässäkin
wink.gif

Ja noista kyllä toi seiska olis mun valintani. Ihan vaan senkin takia että niitä ei tule koko ajan vastaan.

Niin ja mäkin oon kuullu juttua Kwakojen kestävyydestä. Tossa seiskaärrässä ei ole mitään venaongelmia. Ei vaikka miten yrittäis, niin noissa seiskoissa niitä ei enää ole. Eikä tota moottoria muutenkaan saa normaalikäytöllä rikki.

Näin vannoutuneena Honda-miehenäkin joutuisin kuitenkin noista kahdesta ottamaan sen Kawan.

Harvinaisempi ja räyhäkkäämpi!!!
smile_org.gif

siis kawa zx 7 r vai cbr 900 rr...
nixweiss.gif
molemmat vm.96-98 väliltä. Niistä aattelin ratkasun löytää!!
lookaround_orig.gif

Mutta tuohan on helppo valinta.
Jos olet rasvanäppi niin ota kawa ja jos et niin ota honta...

No eipä tää ainaka helpota päätöstä
smile_org.gif
Tuntuu olevan porukka puolesta ja vastaan!!Kawan moottorin kestävyys kyl mietityttää-oon kuullu kaikenmoisia diagnooseja siitä pannusta..(ainakin pari vuotta vanhemmissa malleissa). Onkohan motti muuttunu paljonki vuosimalleihin 96-98??

Kawa noista kahdesta ehdottomasta. 600 cbr on vaan niin väritön kun olla ja voi... Ja onhan Kawassa kuutioitakin enemmän. P.S Ei perustu omiin varsinaisiin kokemuksiin cebarista, mut... Silti olen tuota mieltä.  
omg.gif
Kyse oli 900rr:stä  
wink.gif

Ja topicciin niin sanoisin että KOKEILE, täällä foorumilla on vaikea saada vastausta mikä pyörä on SINULLE parempi.

7 Kawa olis omalla tavallaan omaperäinen ratkaisu ja ei tulis usein vastaan, joka johtaa parkkipaikkamielenkiintoon.
Tosin taas jos sattuu haveri ja tarvitsee osia omaan laitteeseensa on tietysti suotavaa että niitä olis kohtuu helpolla/edullisessti saatavilla (lue kolaripyrät/purkaamot), tässä tapauksessa varmasti blade vetää pidemmän korren ja saattaa johtaa pitkän pennin säästämiseen.

Ulkonäkö on kummassakin erittäin räyhäkkä  
bowdown.gif

Tehojen puolesta taitaa pisteet mennä tasan.  
nixweiss.gif

Luotettavuus ehkä bladelle.  
062802jumpie_prv.gif

Nää on taas näitä jos ehkä vaikka kun spekulointeja  
biggrin.gif

Joten ei muuta kun kokeilemaan  
buttrock.gif

Käy ajamassa molempia,ennen kuin teet lopullisen päätöksen..Näiden netti suositusten varaan ei kannata laskea,tietenkin kysellä kannattaa aina.
Itse ottaisin Hondan,perusteluina pienempi paino,isompikone=mukavampi ajaa,enemmän vääntöä ja alempaa ja enemmän tehoakin(?)
Vakuutuksiltaankin noi menevät samaan luokkaan,niin hondaan kallistuisi mun vaaka.

Honda, ehdottomasti.

20 kiloa kevyempi, vääntöä enemmän, ja tehoa myös.

Toi painoero on kyllä jo aikamoinen noissa laitteissa.
Muutenkin ihan hyvässä maineessa ne vekottimet.

033102beer_1_prv.gif
En olekaan suoraan näiden kommenttien perusteella hankkimas mitään menopeliä, tarvii kummallakin ajaa ennenkun ostaa. Mut on iha hyvä tietää jos jommassa kummassa on jotai tyyppivikoja/moottorivikoja(onks kawassa samoja kansiongelmia viä tässäkin mallissa)yms.?? Keskustelunahan tää on menny samalle linjalle kun kysyis kumpaan: ykköseen vai kakkoseen..!!
biggrin.gif
..Elikkäs makuasioihin
thumbs-up.gif

sanoi:
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (anttari @ Maalis. 19 2005,21:20)
Ilman muuta Kawa.Kyllästyt hondaan pian vrt.corolla

Miten niin? Kuudes Corolla menossa...

Vai ei oo corollaan kerenny kyllästyyn...mutta kuukaudenko oli per corolla, vai viikon?
confused_orig.gif
Eikö ne kestä vai mikä? Vai ennakoiko kuski kyllästymistä ja vaihtaa? Mutta miksi vaihtaa sika sikaan, eli corolla corollaan? Siinäpä dilemma...

Se voi kyllä olla että Hontaan kyllästyy, monet on sanoneet että luonnetta vähänlaisesti. Kawassa enemmän alkukantaista, vai lieneekö vain mainosmiesten aikaansaannoksia?

Jos olen oikein ymmärtänyt niin kawa taitaa radalla taipua paremmin. Honda tehojen puolesta kadulla mukavampi, eli se alavääntö.

Itellä blade ja asento sen verran etukeno että kädet meinaa puutua hitaissa vauhdeissa, viimeistään silloin jos kyydissä joku kokematon joka makaa päällä.

Kawassa, oli asento hiukan pystymmän oloinen, joten ei käynnyt käsien päälle niin paljoa, tosin enpä kawalla kurvannutkaan kuin 130km.

Eli aivan sama minkä otat kunhan hommaat pyörän kesäksi.

ps. ainut oikea väri autolle on musta ja merkki moottoripyörälle Honda
cool.gif
tounge.gif

Back