Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Buimurin GT on valmis paketti matka ja kaupunki ajoon. Vielä kun valkaat hyvillä varusteilla olevan version niin ei tarvi kun kuunnella japanistien vi..uiluja. Mutta matka taittuu ja vielä kamat mukana.Ei ole nopein eikä kaunein, mutta toimiva paketti.
Oletko ollut noiden kaikkien kyydissä? Ethän itsekkään perustele miksi Busa jäis vikaksi takapenkkiläisen näkökulmasta? Itse olen aikoinaan istunut yhden kesän Busan kyytiläisenä ja kyllä siellä minusta oli hyvä istua - Itse asiassa paras omien kokemusteni mukaan (eikä kuskin penkkikään huono ole).
Mm. siksi, että kuskin takana on suojaa, koska pelkääjän penkki ei ole yhtä korkealla kuin lintulauta. Penkissä on myös leveyttä ja pehmustetta sen verran, että siellä on ihan miellyttävä istua, vrt. esim. R1, Gikseri, yms (jotka tosin kuuluukin eri kategoriaan). Istuma-asento on minusta ihan leppoinen, ei siis tarvi istua polvet korvissa. Voimaa on Busassa sen verran, että meno on tasaista. Menon tasaisuuteen vaikuttaa myös hyvä alusta, se ei paljon nii'aa ja kumarra "normaalisti" kiihdyttäessa ja jarruttaessa.