Tulipa tässä mieleen, että miten olette toimineet tilanteessa jossa mopon korjaus venyy sovittua pidemmälle?
Itse otin auton kanssa yhteen 4.7. ja sovin 20.7. korjauksen mahantuojan kanssa. Korjauspäiväksi sovittiin 3.8. ja pyörä piti saada ajoon saman päivän iltana. Kun päivä koitti, tuli puhelinsoitto jossa kerrottiin korjauksen venyvän. Eivät olleet huomanneet kaikkia rikkimenneitä osia, nyt pitäisi tilata niitä lisää. Odottelin viikon ja soitin uudestaan ja tiedustelin tilannetta. Menee ainakin ensi viikon puoleen väliin (n. 17.8.). Heillä oli reilusti yli kaksi viikkoa aikaa tarkastaa pyörän vahingot ja tilata osat. Pyörän tarkastus tehtiin ilmeisesti huolimattomasti koska kaikkia rikkoutuneita osia ei huomattu.
Mitäs nyt? Pohjolan piikkiin menee korjaus joten tuskin voin vaatia mitään hinnanalennusta, mutta mitä olette vastaavissa tilanteissa saaneet hyvitykseksi? Vai täytyykö nyt minun tyytyä tilanteeseen?
Itse otin auton kanssa yhteen 4.7. ja sovin 20.7. korjauksen mahantuojan kanssa. Korjauspäiväksi sovittiin 3.8. ja pyörä piti saada ajoon saman päivän iltana. Kun päivä koitti, tuli puhelinsoitto jossa kerrottiin korjauksen venyvän. Eivät olleet huomanneet kaikkia rikkimenneitä osia, nyt pitäisi tilata niitä lisää. Odottelin viikon ja soitin uudestaan ja tiedustelin tilannetta. Menee ainakin ensi viikon puoleen väliin (n. 17.8.). Heillä oli reilusti yli kaksi viikkoa aikaa tarkastaa pyörän vahingot ja tilata osat. Pyörän tarkastus tehtiin ilmeisesti huolimattomasti koska kaikkia rikkoutuneita osia ei huomattu.
Mitäs nyt? Pohjolan piikkiin menee korjaus joten tuskin voin vaatia mitään hinnanalennusta, mutta mitä olette vastaavissa tilanteissa saaneet hyvitykseksi? Vai täytyykö nyt minun tyytyä tilanteeseen?