• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kun näkee tutun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kava10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kusen housuun..
idea3.gif

Käännän pään toiseen suuntaan ja leikin etten näe kaveria, tai vaihtoehtoisesti saatan ajaa metsään piiloon odottamaan pimeäntuloa...

No jos nyt sattuu motoristi tuttu ajaa vastaan niin todennäköisesti eka pissin housuun ja sitte ajan ojaan. Mulla on niin harvassa noi mopo tutut..
confused_orig.gif

aina välähtää päässä, että oliks toi se? sitten katsoo peiliin, että kääntyykö perään vai ei, itse en kyllä käänny perään, ellei sitten ole naispuolinen motoristi
cool.gif

paikallinen lanssi kun tulee vastaan niin sentterihän se nousee ja mopoille moikkaan
cool.gif

Aluksi hämmennys; miks se ei moikannu. Alan itkemään hysteerisesti. Soitan ja jätän vastaajaan viestin että en ikinä enää halua tavata ku ei voi edes tervehtiä vanhaa kaveria. Kuukauden masennus ja puolen vuoden terapia. Koukussa lääkkeisiin ja siitä katkolle suljetulle osastolle. Vapaus koittaa; siitä rikoskierre ja muutama apteekkkikeikka. Niistä ehdollista. Muija lähtee. Ei oo helppoo ku on herkkä luonne...

Kiitos ja anteeksi
Pakko myöntää, että repesin todella
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Heilutan kättä tervehdykseksi, poikkeuksellisen reippaasti ja hymyilen kypärä päässäkin.

Katse viivähtää myös sivupeilissä, jos kaveri sattuu jarruttamaan, jutulle tullakseen.

tounge.gif

jOS OON KOTILOLLA LIIKKEELLÄ , en tee mitään
Hävettää, ei saa ajaa kun mopolla.
withstupid.gif

Back