• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kunnon chicken stripsit.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sakuc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä nyt Auto Motor und Sport-saksallani ymmärsin, Dunlopin kyseinen uusi rengas (jonka piti olla racing-tasoa) oli MV Agustan alla valmis 155 km:n pituisen Autobahnilla suoritetun täyskaasuajon jälkeen kun Motorradin toimittaja joutui kurvaamaan huoltsikalle tankkaamaan. Eli hieman on päässyt kulutuspinta keskeltä irtoamaan. Ko. Agustalla pitäisi valmistajan ilmoituksen mukaan löytyä huippuja 312 km/h, joten kovin hiljaa ei ole ajettu. Olen tähänkin asti kiertänyt kaukaa Dunlopit sekä muut englantilaisten firmojen tuotteet ja nyt tuli yksi peruste lisää.

En usko tuon haittaavan supisuomalaista perälaukkumatkailua tai kaupungilla röyhistelyä.

OFFTOPIC: Olen aina miettinyt, että minkä merkkisillä varusteilla ja osilla, tai mistä kaupasta ihmiset ostavat tavaransa, kun niin herkästi asetetaan aina boikottiin?

ONTOPIC: Se mitä jouduin ajamaan itse D208lla tuli heti perseen alla olo että rengas on ihan paska.

Hah
biggrin.gif
208 menossa seuraavaks alle. Ei auta kerta ostettu jo

Dunlopit olleet kerran aiemmin, ja senkoommin kartellut....ennen tätä kevättä. Suositeltiin uusia Qualifier- kiekkoja, ja minä sitten ostamaan.
kaboom.gif

Paskan myivät, NEvÖ-EvÖ ikinä uudestaan.

Kuriositeettina: lopussa mainitaan myös Pirelli Dragon Supercorsa Pro:ta testatun samalla lailla, ei mitään ongelmia.

D208 on jopa tälläisen tavallisen tallaajan ajossa sulanut hypernopeasti alle
033102ass_1_prv.gif
. Never again! Eikä silti ollut pitoa taikka luottoa renkaaseen.

Mulla oli kolmisen kevättä sitten D208 alla, edessä ja takana. Lopputulos: 6000 km:n jälkeen MOLEMMAT gummit olivat TÄYSIN loppuunkuluneet. Ja tämä yhden ratakeikan ja muuten normaalin matka-ajelun jälkeen. Keväällä tosin. En osta toista kertaa.

Back